Gå til innhold

Sterilisering av katter

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg skal til dyrlegen i morgen kl 16:00 og sterilisere kattemor og hunnkattunge 7 dager unna 6mnd men lurer på om de ikke skal ha mat eller drikke i en periode før sterilisering/operasjon Hvordan er dette med inntak av mat/vann før operasjon mvh Dyreeier 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, Arne21 skrev:

Jeg skal til dyrlegen i morgen kl 16:00 og sterilisere kattemor og hunnkattunge 7 dager unna 6mnd men lurer på om de ikke skal ha mat eller drikke i en periode før sterilisering/operasjon Hvordan er dette med inntak av mat/vann før operasjon mvh Dyreeier 

Ta vekk maten før du legger deg i kveld, la dem ha tilgang til vann :)

Anonymkode: 8a3bc...398

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ta vekk maten før du legger deg i kveld, la dem ha tilgang til vann :)

Anonymkode: 8a3bc...398

Skal dem få lov til og spise godt også skal de gå uten mat helt til timen kl 16:00 i morgen kun drikke? Jeg fikk ikke noen beskjed om dette flaks jeg kom på dette nå

Skrevet

De bør faste minst 4 timer før operasjon. Helst 12 t. Ta vekk maten i morgen tidlig, så holder det

Anonymkode: 844ff...98d

• Liker 3
Skrevet

Har du fått noen pris på sterilisering av kattemor og dattera? 

Anonymkode: 21e85...d52

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har du fått noen pris på sterilisering av kattemor og dattera? 

Anonymkode: 21e85...d52

Jeg har fått pris på en pakke sterlisering av kattemor. Og sterlisering/kastrering + vaksine/sjekk av 2 hannkatter og 1 hunkattunge. ca 4000 

Skrevet

Jeg satt det bort nå. Så skal jeg ringe dyrlegen i morgen tidlig. Jeg fikk ikke noen beskjed annet en og dukke opp. 

Skrevet

Dyrlegen her maser ikke om at vi skal ta bort maten. De spyr uansett når de får sovemiddel fordi de gjerne blir kvalme av den. 

Anonymkode: 33f9f...b0c

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dyrlegen her maser ikke om at vi skal ta bort maten. De spyr uansett når de får sovemiddel fordi de gjerne blir kvalme av den. 

Anonymkode: 33f9f...b0c

Jeg skal ta en prat med de i morgen tidlig. :) Men over natten er mate satt vekk :)

Skrevet
9 timer siden, Arne21 skrev:

Jeg har fått pris på en pakke sterlisering av kattemor. Og sterlisering/kastrering + vaksine/sjekk av 2 hannkatter og 1 hunkattunge. ca 4000 

Ville også fått dem chipmerket i samme slengen.Og hannkattene kastrert om det ikke er gjort.

• Liker 2
Skrevet
16 timer siden, Tvist skrev:

Ville også fått dem chipmerket i samme slengen.Og hannkattene kastrert om det ikke er gjort.

Jeg kommer tilbake med chip. Hannkattene er satt opp på time :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...