Gå til innhold

Huggende smerte i øret - Hva?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei,

Vet dere ikke er leger, men tenkte at jeg skulle høre her om dere har hatt noen erfaringer :) 

For 2 dager siden fikk jeg veldig huggende smerter i det ene øret. Det kom ut av det blå og det kommer med jevne mellomrom. Når det hugger til er det veldig vondt, ellers kjenner jeg bare litt ubehag, men mellomrommet mellom huggene blir kortere. Øret føles varm, men kjennes ikke varmt ut når jeg tar på det, hvis dere skjønner hva jeg mener. Får også noen ganger vondt i øret når jeg svelger.

Noen som har opplevd noe lignende? Går det over? Når lever jeg på paracet og ibux, men føler at det skal mer til for at jeg skal oppsøke lege. Håper på at det går over,

Anonymkode: e6e81...56c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta en tur til legen.

Anonymkode: 09f65...e6a

• Liker 2
Skrevet

Ørebetennelse?! Har hatt det en del ganger og opplever det som noen vrir rundt en kniv inni der, veldig smertefullt. Varer gjerne noen dager. Om det ikke gir seg så ta deg en tur til lege og sjekk ut. 

Anonymkode: 6a4d0...99e

Skrevet

Ørebetennelse. Ta deg en legetur. Snart helg å, så skal du gjøre noe så dra før helga 

Anonymkode: 87123...fad

Skrevet

Enig med dem andre her. Høres ut som ørebetennelse. Men det har du sikkert skjønt nå. Skyndt deg til lege!!

Anonymkode: bc2d2...72d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...