Tiuren Skrevet 13. desember 2019 #21 Del Skrevet 13. desember 2019 Just now, Husholdning1 said: Påstanden er nemlig riktig. Ikke verre enn at man sammenligner selv. Altså er det en påstand, en følelse eller mening. Det jeg kunne likt å se er dokumentasjon, men det er det ingen som har klart å levere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Husholdning1 Skrevet 13. desember 2019 #22 Del Skrevet 13. desember 2019 Akkurat nå, Tiuren skrev: Altså er det en påstand, en følelse eller mening. Det jeg kunne likt å se er dokumentasjon, men det er det ingen som har klart å levere. Nei, det er en opplysning. En dekklab vil nok kunne påvise dette dokumentert, men det kjennes veldig godt med fingrene, så det bør være unødvendig. For det er grunnleggende kunnskap. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2019 #23 Del Skrevet 13. desember 2019 Kjører som regel 2 sesonger med dem. Det er enda greit med mønsterdybde igjen på dem etter to sesonger, men da er de blitt harde og fæle å kjøre med. Kjører piggdekk for første gang denne sesongen, så er spent på om de varer like lenge som piggfrie gjorde. Anonymkode: 116ba...8af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2019 #24 Del Skrevet 13. desember 2019 Du kjenner godt at gummien blir hard etterhvert. Mine 4 år gamle vinterdekk hadde god mønsterdybde, men gummien var blitt hard og blank. Dette til tross for at de lagres i en kjølig og mørk kjeller i sommerhalvåret. De nye dekkene har myk og seig gummi som gir et mye bedre veigrep. Jeg kommer til å bytte de ut så snart gummien blir hard, uansett hvor god mønsterdybden er. Anonymkode: a4fa7...4e4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiuren Skrevet 13. desember 2019 #25 Del Skrevet 13. desember 2019 4 minutter siden, Husholdning1 said: Nei, det er en opplysning. En dekklab vil nok kunne påvise dette dokumentert, men det kjennes veldig godt med fingrene, så det bør være unødvendig. For det er grunnleggende kunnskap. Du får ha dine følelser rundt dette, og er helt fri til å kjøpe dekk når du vil. En opplysning er det når det er dokumentert. På sportsbilen min, som kjøres lite på grunn av motorsykklene, så står det dekk som er mer en 6 år (husker ikke nøyaktig, og gidder ikke sjekke), og de klistrer seg fast i asfalten som en tyggis. Føler jeg.... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Husholdning1 Skrevet 13. desember 2019 #26 Del Skrevet 13. desember 2019 1 minutt siden, Tiuren skrev: Du får ha dine følelser rundt dette, og er helt fri til å kjøpe dekk når du vil. En opplysning er det når det er dokumentert. På sportsbilen min, som kjøres lite på grunn av motorsykklene, så står det dekk som er mer en 6 år (husker ikke nøyaktig, og gidder ikke sjekke), og de klistrer seg fast i asfalten som en tyggis. Føler jeg.... Det er ikke følelser, det er fakta. Det kan godt være at dekkene er gode enda, men de er ikke i nærheten av like gode som da de var ny. Om de føles like gode som da de var nye, så blir du lurt. Det er de med 100% sikkerhet ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiuren Skrevet 13. desember 2019 #27 Del Skrevet 13. desember 2019 1 minutt siden, Husholdning1 said: Det er ikke følelser, det er fakta. Det kan godt være at dekkene er gode enda, men de er ikke i nærheten av like gode som da de var ny. Om de føles like gode som da de var nye, så blir du lurt. Det er de med 100% sikkerhet ikke. Du sier det er fakta, men jeg er ikke enig i at det kan omtales som fakta når det ikke kan dokumenteres. Det er mitt siste ord i den saken, ingen vits å slå ord i hodet på hverandre. Men for all del, jeg bytter dekkene dersom jeg opplever de som dårlige. Men så passer jeg på å kjøre så hardt at jeg bruker gummien... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Husholdning1 Skrevet 13. desember 2019 #28 Del Skrevet 13. desember 2019 Akkurat nå, Tiuren skrev: Du sier det er fakta, men jeg er ikke enig i at det kan omtales som fakta når det ikke kan dokumenteres. Det er mitt siste ord i den saken, ingen vits å slå ord i hodet på hverandre. Men for all del, jeg bytter dekkene dersom jeg opplever de som dårlige. Men så passer jeg på å kjøre så hardt at jeg bruker gummien... Om du er enig i det eller ikke betyr ingen verdens ting, all den tid det er slik. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå