Gå til innhold

Rekkevidde leaf

Diana

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det kommer jo an på mange faktorer. Størrelse på batteriet, vær og temperatur, kjørestil. Så umulig for oss å svare på uten den infoen 😅 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjør det med min Leaf 2018-modell, også på vinterstid. Tipper jeg ville brukt 50-60% av batteriet, men det er avhengig av vær og temperatur. 

Anonymkode: fe5bd...f26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iflg 1881.no er det 73 km fra Drøbak til Jessheim.
Har du da en 2018-modell eller nyere så kommer du fint tur/retur, selv på vinterføre. 
Har du derimot en eldre modell må du nok beregne litt lading, ja. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg låner en 2013 modell mens bilen min er på verksted. Men jeg tar ikke sjangsen. Jeg får ikke ladet på veien. Så får ta turen dit en annen gang istede 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har en 2012 modell...73 km i et jafs på vinteren? Umulig. Jeg mener vi har maks 65-80 km rekkevidde nå, så litt for mye motvind/kulde/køjukking og det går ikke. 2013-modellen har litt større batteri, men det er i grenseland enda.

Anonymkode: 3c5ca...a13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 12/11/2019 at 4:13 PM, Diana said:

Noen som vet om jeg kommer meg fra Jessheim til Drøbak på 100% oppladning. Uten å måtte lade på veien? 

Hvor langt skal du kjøre (Jessheim og Drøbak har jo og litt utstrekning), og hvilken versjon/modell av Leaf er det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har en 2012 modell...73 km i et jafs på vinteren? Umulig. Jeg mener vi har maks 65-80 km rekkevidde nå, så litt for mye motvind/kulde/køjukking og det går ikke. 2013-modellen har litt større batteri, men det er i grenseland enda.

Anonymkode: 3c5ca...a13

Din bil må da mangle 9-10 av 12 streker?

Min 14 mod har 130 km vinterstid

Anonymkode: f02ff...763

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...