Gå til innhold

Illeluktende brun utflod, gi råd

Fremhevede innlegg

Skrevet

Heisann! Jeg er ekstremt beskymret for meg selv, og jeg tør ikke å gå på skolen lenger pga. Dette. Skurker veldig mye, jeg trenger den hjelpen jeg kan få. Jeg kan bare ikke ha det på den måten lenger. Greia er at jeg lukter ekstremt ille, jeg tror det har mye å gjøre med den bruneutfloden jeg har. Den lukter sykt! Jeg lukter som en bæsj etter jeg kommer ut fra dusjen pga bruneutfloden. Jeg har hatt den når jeg har mensen,  jeg begynte å lukte skikkelig for ca 2 mnd siden, da visste jeg ikke helt hva det var, men nå skjønner jeg at jeg stank fordi denne utfloden var på vei. Nå etter at jeg har fått det har jeg dusjet flere ganger om dagen og lukten vil ikke forsvinne. Moren min og hele familen min tror jeg har prompte eller bæjet på meg når jeg grå forbi, dette etter jeg har dusjet og til vanlig, med andre ord : det hjelper ingenting å dusje. Jeg aner ikke hva det er, jeg får ekstremt vondt i magen når jeg får mensen, og siste gang jeg fikk mensen var blodet mitt nesten svart, mørke rød. vet ikke om det har noe med utfloden å gjøre eller om det har noe å gjøre med at jeg tar gjerntabletter fordi jeg har gjernmangel. Jeg lukter bæsj rett etter dusj, da overdriver jeg ikke. Så dette tror jeg ikke er vanlig, hadde ikke vært beskymret om jeg luktet litt. Men dette for hele meg til å stinke, jeg tør ikke å gå i butikker lenger, ikke på shopping, skole eller ute grenrelt blant folk. Vet du hva dette kan være? Jeg trenger hjelp så sårt! Har du vært i samme sitavsjoun og hva gjorde du som kunne hjelpe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette tar du med legen din.

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Tråder som dette, skal du poste på kropp og helse, IKKE sosial prat !

Skrevet

Snakk med helsesøster på skolen eller legen din. Kanskje har du fått en infeksjon? Dette kan behandles med krem eller stikkpille. Ike vær redd for å snakke med legen om det. I mens bytt truse ofte og bruk truseinnlegg 

Anonymkode: c90db...a01

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...