Gå til innhold

Lido di jesolo med små barn


hobbykokken

Anbefalte innlegg

Hei.

Ønsker å ta med mann og barn til lido di jesolo på sommerstid. Hvordan er det å være der med små barn? Vi tenkte å leie leilighet, og da spise middag og lunsj ute. Lurer på hvor mye vi bør beregne i mat penger hver dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

Lido di Jesolo virker veldig fint med små barn, syns jeg :) har selv vært der som ungdom, men har kikket med å reise dit med mine barn nå. Gode minner derfra. Fin «by» med gågate og masse restauranter og butikker. Tror det går et sånt barnetog der også innimellom.  :) 

Anonymkode: d474d...c66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare vært der uten barn, men drar gjerne tilbake med barn! Men er dyrt der, både å spise og spesielt på stranda, kostet en formue å leie parasoll og stoler. Men rent og pent og trygt, så drar gjerne tilbake!

Anonymkode: 1335a...57e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var der flere ganger som barn selv (på midten av 80-tallet) og husker at jeg likte meg veldig godt der. Deilige sandstrender, lekeplasser, hoppeslott osv for barn, og byen er akkurat passe stor. Har ikke vært der enda med egne barn, men det står absolutt på listen over steder vi kommer til å vurdere for sommerferie de neste årene!

Anonymkode: d8b92...815

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...