AnonymBruker Skrevet 11. desember 2019 #1 Skrevet 11. desember 2019 Dama har idetsiste begynt å reade meg og si at virke helt rar? Liksom jeg kjenner ikke igjen min egen kjæreste! Vi har vært sammen snart et halvt år. prøver å spørre hu om hva som er galt, men jeg får aldri noe ordentlig svar, og til alle andre oppfører hun seg som vanlig. Så vidt jeg vet har jeg ikke gjort noe galt? hva betyr det? Hva skal jeg gjøre? Anonymkode: 260d2...1e0
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2019 #2 Skrevet 11. desember 2019 Eh, hmm den er litt triky🧐 Det som falt meg inn med det samme var, har hun de følelsene for deg eller har det endret seg for henne? Anonymkode: 6abaa...a69
Svartfugl Skrevet 11. desember 2019 #3 Skrevet 11. desember 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Dama har idetsiste begynt å reade meg og si at virke helt rar? Liksom jeg kjenner ikke igjen min egen kjæreste! Vi har vært sammen snart et halvt år. prøver å spørre hu om hva som er galt, men jeg får aldri noe ordentlig svar, og til alle andre oppfører hun seg som vanlig. Så vidt jeg vet har jeg ikke gjort noe galt? hva betyr det? Hva skal jeg gjøre? Anonymkode: 260d2...1e0 Dere må jo snakke sammen. Spør du på melding/snap eller ansikt til ansikt?
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2019 #4 Skrevet 12. desember 2019 19 timer siden, Svartfugl skrev: Dere må jo snakke sammen. Spør du på melding/snap eller ansikt til ansikt? Ja.. jeg er j hos henne hver morgen og spiser frokost... men i det siste virker det som om jeg har blitt uviktig.. Anonymkode: 260d2...1e0
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå