Gå til innhold

Mastermind...tips til spill for to som er like bra?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Elsker Mastermind,men kunne tenke meg å finne noe som er like gøy og der du må tenke...tips?

Anonymkode: dd9ed...094

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Qwixx er et terningspill som jeg liker veldig godt.  I likhet med mastermind er det svært enkle regler, men samtidig må man tenke taktisk hele tiden. 

Det er et spill hvor man også kan være flere enn to. 

Anonymkode: 07570...ee5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skjæra på tunet

Fire på rad (eller hva det heter). Må nok ikke tenke like mye som med Mastermind, men man må følge med. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Othello og backgammon er gøy for to. Veldig klassiske spill. Vi har noen nye (som jeg ikke husker navnet på) som er ok. Men vender alltid tilbake til klassikerene. Må ikke tenke på samme måte som mastermind, men er strategi, pluss litt flaks ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, kaleidoskop skrev:

Jeg synes Othello og backgammon er gøy for to. Veldig klassiske spill. Vi har noen nye (som jeg ikke husker navnet på) som er ok. Men vender alltid tilbake til klassikerene. Må ikke tenke på samme måte som mastermind, men er strategi, pluss litt flaks ;)

Othello hadde jeg helt glemt ut! Mølle er også kjekt! Det har kanskje et annet navn, men var på slike spillsett da vi var små, mølle på ene siden og dambrett på andre. 

Anonymkode: 07570...ee5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns backgammon er veldig gøy. Endel flaks, men mye taktikk også. 

Anonymkode: a4fff...360

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...