Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Hvilken strømmetjeneste er best?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Netflix, HBO Nordic, Viaplay, og lista går berre vidare.... Hvilken er best? Har ikkje tv kanaler og føler eg går glipp av mange gode filmar og serier, men har ikkje økonomisk vilje til å betale for meir enn 1-2 strømmestjenester. 

Skrevet

Begynn med Netflix eller HBO er mitt råd...Også ser du det du har lyst til også kan du jo bare avslutte når du er ferdig, og gå over til neste.

Om du ikke har sett noe er det mye bra på begge. Om du søker finner du utallige tråder som anbefaler serier på de ulike tjenestene.

Skrevet

Sjekk ut Strim. Bruker ikke selv men vurderer det når bindingstiden  på tvabb er ute. 😊

Skrevet

Om du ikke har brukt noen strømmetjenester før, og ikke har TV-kanaler ville jeg begynt med Netflix. Langt større variasjon i tilbudet der, føler jeg, enn f.eks HBO. Og de har vel en av de mest omfattende katalogene.

Men det spørs jo litt hva du ønsker å se?

Jeg har valgt vekk f.eks TV Sumo, fordi fotball og serier fra TV2 interesserer meg lite. For andre kan det være motsatt.

Skaffet etterhvert HBO i tillegg til Netflix, og det er vel et par kvalitetsserier der som stikker seg ut. Men usikker på om jeg kommer til å beholde den nå framover.

Anonymkode: 2e284...8ba

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, Blackbird skrev:

Sjekk ut Strim. Bruker ikke selv men vurderer det når bindingstiden  på tvabb er ute. 😊

Nekter å bruke pga det idiotiske navnet 

• Liker 3
Skrevet

Sjekk ut Plex.tv 

Anonymkode: 2aa11...4db

Skrevet

Sier som flere her; start med Netflix. Stort utvalg av serier, dokumentarer og filmer. 

Jeg har i tillegg hbo siden de har noen skikkelig gode serier. 

Prime videos liker jeg også, men har den bare pga (den voksne) datteren min har Prime og jeg har bruker på hennes konto 

Nrk har gratis app, mye ok å se der også 

• Liker 1
Skrevet

Et lite ekstra tips - flere (de fleste?) strømmetjenester har tilbud om en gratis måned, smart å bruke for å sjekke ut utvalget hos de enkelte. :) 

• Liker 2
Skrevet

Ta det litt periodevis. Du trenger ikke ha aktive abonnement å flere strømmetjenester samtidig. Vi pauser noen tjenester innimellom. Det er jo ingen vits i å betale for f.eks HBO i månedsvis om man bare følger en serie eller to, der det kommer en episode i uka. Da kan vi like gjerne vente til alle episodene har kommet, og se de i løpet av en kortere periode. 

Skrevet

Takk for svar alle sammen. Ser det har blitt nevnt eit par som eg ikkje visste om også, så dei skal sjekkes ut. 

Er det veldig forskjellig kva slags serier og filmer ein finner på de forskjellige tjenestene? Har prøvd eit par tidligare, men det er fleire år siden no og innhold har vel gjerne forandra seg siden den gang.. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...