AnonymBruker Skrevet 10. desember 2019 #1 Skrevet 10. desember 2019 Jeg lurer på om noen vil dele erfaringer mht brystløft? Jeg har silikon som jeg nå vil ha fjernet, men etter barn og amming så vil jeg kombinere med brystløft uten innlegg. Vurderer Aleris i Oslo. Erfaringer tas imot med takk Anonymkode: 1e11e...2c1
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2019 #2 Skrevet 10. desember 2019 Jeg gjorde reduksjon og brystløft. Kjempefornøyd. Små spretne pupper. Opererte hos Børge Davik (davig?) Anonymkode: 882b0...ee9
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2019 #3 Skrevet 11. desember 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg gjorde reduksjon og brystløft. Kjempefornøyd. Små spretne pupper. Opererte hos Børge Davik (davig?) Anonymkode: 882b0...ee9 Hvordan ble arrene? Anonymkode: 1e11e...2c1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2019 #4 Skrevet 11. desember 2019 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan ble arrene? Anonymkode: 1e11e...2c1 Små tynne streker Anonymkode: 882b0...ee9
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2019 #5 Skrevet 11. desember 2019 sjekk før og etter bilder på brystreduksjon og brystløft respekterer kvinner som går inn for brystreduksjon, men hvorfor fucker kirurgene brystene med å sette brystvorta typisk langt oppå puppen? de bildene jeg har sett så er arrene svært tydlige selv etter flere år og brystvorta er unaturlig høyt oppe. ts, du gjør det du vil og må gjøre selvsagt, men sjekk ut før og etter bilder på google så vil du skjønne hva jeg mener Anonymkode: 5f2bf...525
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2019 #6 Skrevet 11. desember 2019 58 minutter siden, AnonymBruker skrev: sjekk før og etter bilder på brystreduksjon og brystløft respekterer kvinner som går inn for brystreduksjon, men hvorfor fucker kirurgene brystene med å sette brystvorta typisk langt oppå puppen? de bildene jeg har sett så er arrene svært tydlige selv etter flere år og brystvorta er unaturlig høyt oppe. ts, du gjør det du vil og må gjøre selvsagt, men sjekk ut før og etter bilder på google så vil du skjønne hva jeg mener Anonymkode: 5f2bf...525 Brystvorta mi sitter midt på puppen den. Anonymkode: 882b0...ee9
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2019 #7 Skrevet 11. desember 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: sjekk før og etter bilder på brystreduksjon og brystløft respekterer kvinner som går inn for brystreduksjon, men hvorfor fucker kirurgene brystene med å sette brystvorta typisk langt oppå puppen? de bildene jeg har sett så er arrene svært tydlige selv etter flere år og brystvorta er unaturlig høyt oppe. ts, du gjør det du vil og må gjøre selvsagt, men sjekk ut før og etter bilder på google så vil du skjønne hva jeg mener Anonymkode: 5f2bf...525 Da tenker jeg kirurgen har gjort en dårlig jobb... Anonymkode: 1e11e...2c1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå