AnonymBruker Skrevet 10. desember 2019 #1 Skrevet 10. desember 2019 Forslag? Han spiller litt spill og er ellers veldig teknologi-interessert. Kan koste alt fra noen hundrelapper og opp til et par-tre tusen. Han har ny mobil, laptop, nettbrett, Sonos-anlegg, værstasjon, drone..det er det jeg vet om. Tenker å kjøpe noe som er litt sånn som er kjekt å ha, men han ikke hadde kjøpt til seg selv.. Anonymkode: 9c652...d26 1
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2019 #2 Skrevet 10. desember 2019 Raspberry pi, 3D-printer, mini-versjon av klassiske spillkonsoller, Philips hue-lys, Google Home. Var det jeg kom på i farten Anonymkode: 84ddc...d22
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2019 #3 Skrevet 10. desember 2019 Takk! Kanskje et helt dumt spørsmål , men Google home.. hva kan det brukes til ? Må han ha masse tilleggsutstyr for å kunne bruke det til noe? Har forsøkt å Google (!) men jeg er så teknisk uinteressert at jeg ikke forstår. Anonymkode: 9c652...d26
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2019 #4 Skrevet 10. desember 2019 Mulig Sonos-anlegget dekker ca. samme området som Google Home. Med forbehold om at jeg ikke kjenner til hele produktserien til Sonos! Anonymkode: bb52c...d28
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2019 #5 Skrevet 11. desember 2019 8 hours ago, AnonymBruker said: Takk! Kanskje et helt dumt spørsmål , men Google home.. hva kan det brukes til ? Må han ha masse tilleggsutstyr for å kunne bruke det til noe? Har forsøkt å Google (!) men jeg er så teknisk uinteressert at jeg ikke forstår. Anonymkode: 9c652...d26 Det er en personlig assistent. Den fungerer fint alene, men kan ofte kobles til andre dingser for å gjøre hverdagen lettere. For eksempel lysene, forsterkeren, osv. Anonymkode: 84ddc...d22
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2019 #6 Skrevet 11. desember 2019 Mange nerder er ekstra opptatt av personvern. Hvis han er en av dem vil han neppe ha Google Home eller liknende systemer. Anonymkode: d9b50...eba
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2019 #7 Skrevet 12. desember 2019 Robotstøvsuger? Anonymkode: 312e5...f67
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2019 #8 Skrevet 12. desember 2019 På 10.12.2019 den 21.53, AnonymBruker skrev: Takk! Kanskje et helt dumt spørsmål , men Google home.. hva kan det brukes til ? Må han ha masse tilleggsutstyr for å kunne bruke det til noe? Har forsøkt å Google (!) men jeg er så teknisk uinteressert at jeg ikke forstår. Anonymkode: 9c652...d26 Slik det funker for meg på min smarttelefon: Tiltross for stemmekalibrering må jeg gjøre til en teit engelsk aksent for å slippe å si OHKAY GOOGL tre ganger på rad. Den norske versjonen er i min erfaringer ikke like god som den engelske, mener det ikke er lik støtte til forskjellige apper. Skjer ikke hver gang, men dette er ikke ett ukjent fenomen: "Ok google" *pling* "Timer 12 minutes " ..... - "OK google" *pling* "Timer 5 minutes!" OK, timer 50 minutes, starting now - "OK GOOGLE!!!!" *pling* "TIMER 5 MINUTES!!!!" OK, timer 5 minutes, from now. Å sånn går nu dagan. Kjekt når det funker, irri når det ikke gjør det. Anonymkode: 312e5...f67
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå