GrønnNellik68 Skrevet 10. desember 2019 #1 Skrevet 10. desember 2019 I lys av den andre tråden ... snu på flisa... er jeg nyskjerrig på hva er bra på date med en moden dame? 😂😂
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2019 #2 Skrevet 11. desember 2019 Hører gjerne det her og. Anonymkode: 1c948...aae
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2019 #3 Skrevet 11. desember 2019 Er det du som skal på date med en moden dame, eller er du en moden dame selv? Anonymkode: 81add...a0c 2
GrønnNellik68 Skrevet 11. desember 2019 Forfatter #5 Skrevet 11. desember 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det du som skal på date med en moden dame, eller er du en moden dame selv? Anonymkode: 81add...a0c Jeg er moden dame men skal ikke på date men var en tvist til den andre tråden der modne menn svarte hvor ungdommelig de er og hva som er totalt uinteressant for en date med dem.
GrønnNellik68 Skrevet 11. desember 2019 Forfatter #6 Skrevet 11. desember 2019 2 minutter siden, SM30 skrev: Hva er en moden dame? For meg er det +45
SM30 Skrevet 11. desember 2019 #7 Skrevet 11. desember 2019 2 minutter siden, Bente1234 said: For meg er det +45 Som yngre kar ville jeg bare invitert på vin på nabolagsbaren som er hyggelig. Derfra kan man se om det blir med 1-3 glass vin eller om det frister å åpne en flaske hjemme hos meg 2
GrønnNellik68 Skrevet 11. desember 2019 Forfatter #8 Skrevet 11. desember 2019 Akkurat nå, SM30 skrev: Som yngre kar ville jeg bare invitert på vin på nabolagsbaren som er hyggelig. Derfra kan man se om det blir med 1-3 glass vin eller om det frister å åpne en flaske hjemme hos meg Ja hadde jeg glatt blitt med på med en hunk av en ung en😂... d var spøk men nei d ser hyggelig ut. Har vært på basseng date med yngre mann d var kjempe moro i hvertfall
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2019 #9 Skrevet 11. desember 2019 33 minutter siden, SM30 skrev: Som yngre kar ville jeg bare invitert på vin på nabolagsbaren som er hyggelig. Derfra kan man se om det blir med 1-3 glass vin eller om det frister å åpne en flaske hjemme hos meg Det er min favorittdate! Hilsen kvinne (49). Anonymkode: fa616...63e
SM30 Skrevet 11. desember 2019 #10 Skrevet 11. desember 2019 30 minutter siden, Bente1234 said: Ja hadde jeg glatt blitt med på med en hunk av en ung en😂... d var spøk men nei d ser hyggelig ut. Har vært på basseng date med yngre mann d var kjempe moro i hvertfall Av en eller annen grunn syns jo ofte "modne" damer det er gøy å dra på litt spesielle barer (sakebar etc) og litt hippe steder fordi det kanskje ikke er steder de normalt drar og de syns det er gøy å oppleve noe nytt og se hva 25-35 åringene gjør - altså folk i før barn tiden, hehe...
GrønnNellik68 Skrevet 11. desember 2019 Forfatter #11 Skrevet 11. desember 2019 10 minutter siden, SM30 skrev: Av en eller annen grunn syns jo ofte "modne" damer det er gøy å dra på litt spesielle barer (sakebar etc) og litt hippe steder fordi det kanskje ikke er steder de normalt drar og de syns det er gøy å oppleve noe nytt og se hva 25-35 åringene gjør - altså folk i før barn tiden, hehe... Du har et godt poeng der. Selv om en begynner å dra på åra så er det moro å få være med noen på noe nytt eller annen moro. Noen av oss har ikke så mange å finne på noe med da. Så da blir det så klart oppleves som veldig positivt. Snakker jeg kun for meg sjøl da. De fleste har fullt opp med folk rundt seg.
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2019 #13 Skrevet 12. desember 2019 kommer litt an på, hvis vi snakker om å få pratet og bli litt kjent så er en middag med litt vin og kanskje litt mer vin på en nattklubb eller hjemme. Eventuelt pakke sekken og ta en tur i marka, men det er nå meg da, passer ikke for alle. Alternativt gå ut på byen et sted man kan slå seg litt løs. Anonymkode: 6cd22...d10
GrønnNellik68 Skrevet 13. desember 2019 Forfatter #14 Skrevet 13. desember 2019 14 timer siden, annelis skrev: Hvor ung skal din date være TS? Max 35-55
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå