Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
2 timer siden, kaleidoskop skrev:

Har mistet mange ganger selv og brukt mye penger og energi på å bli gravid. Så ser spenning. Men selv tok jeg aldri test før ikm, man blir bare mer stresset av enda mer testing, venting og eventuelle skuffelser. Mine symtomer kom ikke før i uke 5-6. Jeg er også på forum for mødre og må innrømme at jeg synes mange av symptomene de "finner" er tullete. Plutselig reagerer de på grønne bananer, aldri gjort det før. Den høyre foten klikker mer i kneet en venstre. Håret på haka vokser fortere en før. Men den som leter finner 😜

Lykke til, krysser uansett fingrene for positiv test hos deg om en uke! 

Jeg vet at man blir helt tullete av det.. Hvis man først tester tidlig så er det gjort.. Da er man bitt av basillen.. Husker jeg gjorde det en gang og det ble bare stress og mange penger kastet ut av vinduet på tester fra apoteket. Hadde ikke bestilt tester fra nett enda.. Så denne gangen SKAL jeg vente til testdag. 

Hahaha, den gruppa der hadde jeg likt å vært med i tror jeg! Da hadde jeg hatt noe å le av 🙈 jeg er rimelig ille selv, men ikke på den måten. Kan kanskje henge meg opp i at jeg er ekstra tett i nesen, har bedre luktesans eller har rare drømmer.. Sånne "normale" ting 🙉 Men om disse symptomene er reelle noe jeg tror på selv, det vet jeg ikke.. Jeg har forsøkt å roe ned litt. Som noen andre skrev over her : jeg blir ikke mer gravid av å stresse..

Har du mistet alle gangene eller har du noen barn? 

Tusen takk 🤞🏻☘️

Videoannonse
Annonse
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kjente faktisk mer av «graviditetssymptomer» før IKM de prøveperioden jeg ikke ble gravid, enn den måneden jeg ble gravid. For meg var kvalme, ømme bryster, murringer osv PMS symptomer og den måneden jeg ble gravid kjente jeg ingenting. Fikk først symptomer på graviditeten i uke 6-7. 

Anonymkode: 2d9ca...c0a

Oi! Ganske rart! Trodde du at du var gravid hver gang du kjente disse symptomene, eller var det først da du ikke kjente noen ting at du mistenkte en graviditet? 

Skrevet

Kjente ingenting før i uke 5

Skrevet
8 hours ago, Tussilussi86 said:

Jeg vet at man blir helt tullete av det.. Hvis man først tester tidlig så er det gjort.. Da er man bitt av basillen.. Husker jeg gjorde det en gang og det ble bare stress og mange penger kastet ut av vinduet på tester fra apoteket. Hadde ikke bestilt tester fra nett enda.. Så denne gangen SKAL jeg vente til testdag. 

Hahaha, den gruppa der hadde jeg likt å vært med i tror jeg! Da hadde jeg hatt noe å le av 🙈 jeg er rimelig ille selv, men ikke på den måten. Kan kanskje henge meg opp i at jeg er ekstra tett i nesen, har bedre luktesans eller har rare drømmer.. Sånne "normale" ting 🙉 Men om disse symptomene er reelle noe jeg tror på selv, det vet jeg ikke.. Jeg har forsøkt å roe ned litt. Som noen andre skrev over her : jeg blir ikke mer gravid av å stresse..

Har du mistet alle gangene eller har du noen barn? 

Tusen takk 🤞🏻☘️

Ja man blir tussete. Jeg begynte å kjenne etter metallsmak i munnen, lukt og slike ting selv. Men det kom aldri. Jeg er gravid i uke 32 nå, 5. gang så mistet jeg ikke :) med hjelp av lutinus. Det eneste symptomet jeg fikk var å være kvalm/uggen til ca uke 17

Men jeg har jo prøvd i 36-38 perioder eller noe sånt. Husker ikke hvor mange det ble. Tatt min del av tester. Derfor ga jeg meg selv lov til å bare teste på ikm. Det ble en del skuffelser. 

Skrevet
9 timer siden, Tussilussi86 skrev:

Oi! Ganske rart! Trodde du at du var gravid hver gang du kjente disse symptomene, eller var det først da du ikke kjente noen ting at du mistenkte en graviditet? 

Jeg trodde jeg var gravid de månedene jeg ikke ble det, fordi jeg hadde så mange symptomer på graviditet som kvalme, ømme bryster, forsterket luktesans og murringer. Men den måneden jeg faktisk ble gravid hadde jeg ingen symptomer og var sikker på at jeg ikke var gravid, men plutselig satt jeg med en positiv test! :) Kvalme, ømme bryster, murringene og de andre symptomene som jeg hadde hatt som pms tegn, fikk jeg først i uke 6-7 i graviditeten! Så min erfaring er at jeg hadde mindre symptomer den måneden jeg ble gravid, har i ettertid lest at endel kan oppleve det og at symptomer på pms kan ligne på graviditetssymptomer. 

Anonymkode: 2d9ca...c0a

• Liker 1
Skrevet
4 timer siden, kaleidoskop skrev:

Ja man blir tussete. Jeg begynte å kjenne etter metallsmak i munnen, lukt og slike ting selv. Men det kom aldri. Jeg er gravid i uke 32 nå, 5. gang så mistet jeg ikke :) med hjelp av lutinus. Det eneste symptomet jeg fikk var å være kvalm/uggen til ca uke 17

Men jeg har jo prøvd i 36-38 perioder eller noe sånt. Husker ikke hvor mange det ble. Tatt min del av tester. Derfor ga jeg meg selv lov til å bare teste på ikm. Det ble en del skuffelser. 

36-38 pp??? 😱🥺 Fy fader, da var det jaggu på tide at spiren satt ❤️ Hvordan klarte du å holde ut i så mange pp uten å miste motet? Jeg er så glad for at du endelig er gravid ❤️

Skrevet

Du må skrive her når du skal teste🤩🤩👌🏼

Anonymkode: b7a72...e22

• Liker 1
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Enig! Hvordan går det?

Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det skal jeg gjøre! ☘️🤞🏻

De siste dagene har jeg vært fryktelig kald og det broket veldig i magen pluss mye luft.. Er lov å småhåpe at det kan være tegn, men prøver å ikke tenke så mye på det! 🤓

Skrevet
4 timer siden, Havfrue8 skrev:

Enig! Hvordan går det?

Jeg skal teste den 18 desember. Enda noen dager igjen! 😱 Tok eggløsningssorøyte før dette forsøket, så tør ikke teste for tidlig heller, tilfelle jeg skal ha igjen litt hcg fra sprøyta.. Regner med at det er ute av kroppen nå. 12 dager siden jeg tok den, men tør ikke ta sjansen.. Vil ikke bli skuffet med falsk positiv test hvis det bare er ovitrelle som henger igjen 😱 

Men har blitt en skikkelig frysepinne de siste dagene, før jeg plutselig jeg plutselig kan koke! Det er også mye rumling i magen og mye luft, og ut i fra hva jeg har forstått KAN det være tegn på graviditet, men prøver å ikke tenke så mye på det...men det er vanskelig 🤣

Skrevet

Jeg hadde ingen symptomer da jeg ble gravid! Husker ikke når de første symptomene dukket opp, men det var noen uker etter jeg testet positivt. (testet positivt den dagen jeg forventet mensen) Da fikk jeg ømme bryster. Det var vel omtrent det eneste jeg merket til graviditeten før magen begynte å vokse!

Så det kan bli baby selv om man ikke har mange symptomer:)

Anonymkode: dc282...cc0

Skrevet
3 timer siden, Tussilussi86 skrev:

Jeg skal teste den 18 desember. Enda noen dager igjen! 😱 Tok eggløsningssorøyte før dette forsøket, så tør ikke teste for tidlig heller, tilfelle jeg skal ha igjen litt hcg fra sprøyta.. Regner med at det er ute av kroppen nå. 12 dager siden jeg tok den, men tør ikke ta sjansen.. Vil ikke bli skuffet med falsk positiv test hvis det bare er ovitrelle som henger igjen 😱 

Men har blitt en skikkelig frysepinne de siste dagene, før jeg plutselig jeg plutselig kan koke! Det er også mye rumling i magen og mye luft, og ut i fra hva jeg har forstått KAN det være tegn på graviditet, men prøver å ikke tenke så mye på det...men det er vanskelig 🤣

Ovitrelle er ute etter 10 dager, så skulle du få positiv nå er du gravid 😊

Anonymkode: f5013...a9c

• Liker 2
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ovitrelle er ute etter 10 dager, så skulle du få positiv nå er du gravid 😊

Anonymkode: f5013...a9c

Jeg har hørt om tilfeller der ovitrelle har sittet i flere dager enn hva som går under normalen, så tror jeg venter noen dager til for sikkerhetsskyld.. 

Skrevet
8 minutter siden, Tussilussi86 skrev:

Jeg har hørt om tilfeller der ovitrelle har sittet i flere dager enn hva som går under normalen, så tror jeg venter noen dager til for sikkerhetsskyld.. 

Da har de hatt en kjemisk graviditet, det er ikke ovitrelle som slår ut etter 10 dager. 

• Liker 2
Skrevet

Jeg har ICSI- tvillinger. Hadde ikke et eneste symptom på graviditet, absolutt ingen. Men magen vokste og ut kom to barn. Fikk melk i puppen noen uker før fødsel enest😊

Anonymkode: 16447...c9a

• Liker 1
Skrevet
15 minutter siden, Neutral90 skrev:

Da har de hatt en kjemisk graviditet, det er ikke ovitrelle som slår ut etter 10 dager. 

Vil helst ikke oppleve kjemisk heller 🙈

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ICSI- tvillinger. Hadde ikke et eneste symptom på graviditet, absolutt ingen. Men magen vokste og ut kom to barn. Fikk melk i puppen noen uker før fødsel enest😊

Anonymkode: 16447...c9a

Det der er faktisk litt sykt! Tvillinger uten noen symptomer? Shit 😅 Ikke ømme bryster, ikke halsbrann, ikke oppblåst - absolutt nada? 😮 Det gir meg håp i alle fall 😅❤️

Skrevet
På 13.12.2019 den 23.35, Tussilussi86 skrev:

Vil helst ikke oppleve kjemisk heller 🙈

Det gikk desverre ikke denne gangen heller 💔😕

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...