Tussilussi86 Skrevet 10. desember 2019 #1 Skrevet 10. desember 2019 Jeg vet det bare er tullete, men jeg er 7dpo og begynner å tenke at håpet er ute. Sist jeg var gravid (mistet i uke 9), så fikk jeg symptomer veldig tidlig, og fikk positiv test 11 dpo. Da hadde jeg ømme bryster, ligamentsmerter, sykt trøtt, plutselig stikking i puppen og mensmurringer. Jeg våknet opp midt på natten av at det stakk eggstokk. Alt dette før positiv test. Jeg er i dag 7 dpo og kjenner ingenting. Er det noen her som heller ikke har kjent noe, men som likevel var gravid? Eneste jeg har lagt merke til er at jeg har drømt veldig mye de siste dagene. Bruker aldri huske drømmene mine, men det gjør jeg nå for tiden. Går også på crinone, og med dem kan man få bivirkninger som ligner på graviditet symptomer, men har ikke fått noen bivirkninger av det. Eneste er litt murring i magen de siste dagene. Kan crinone gi bivirkninger så sent som 5 dager etter jeg har begynt på de?
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2019 #2 Skrevet 10. desember 2019 Dette er bare tullete som du selv sier. Anonymkode: f5013...a9c 7
Tussilussi86 Skrevet 10. desember 2019 Forfatter #3 Skrevet 10. desember 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette er bare tullete som du selv sier. Anonymkode: f5013...a9c Jeg vet! 🥺 Men nå har vi brukt nærmere 70 tusen på å få ett barn, så det blir til at jeg kjenner etter tegn de få gangene vi har råd til å prøve! Vil så gjerne få det til.. 😫
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2019 #4 Skrevet 10. desember 2019 1 time siden, Tussilussi86 skrev: Jeg vet det bare er tullete, men jeg er 7dpo og begynner å tenke at håpet er ute. Sist jeg var gravid (mistet i uke 9), så fikk jeg symptomer veldig tidlig, og fikk positiv test 11 dpo. Da hadde jeg ømme bryster, ligamentsmerter, sykt trøtt, plutselig stikking i puppen og mensmurringer. Jeg våknet opp midt på natten av at det stakk eggstokk. Alt dette før positiv test. Jeg er i dag 7 dpo og kjenner ingenting. Er det noen her som heller ikke har kjent noe, men som likevel var gravid? Eneste jeg har lagt merke til er at jeg har drømt veldig mye de siste dagene. Bruker aldri huske drømmene mine, men det gjør jeg nå for tiden. Går også på crinone, og med dem kan man få bivirkninger som ligner på graviditet symptomer, men har ikke fått noen bivirkninger av det. Eneste er litt murring i magen de siste dagene. Kan crinone gi bivirkninger så sent som 5 dager etter jeg har begynt på de? Kjente ingenting da jeg var gravid, plutselig satt jeg der uten å få mensen og tok en test morgenen etter. Anonymkode: 209e0...429 1
Monabanana Skrevet 10. desember 2019 #5 Skrevet 10. desember 2019 De fleste kjenner jo ingenting før positiv test, så det er jo helt normalt 7dpo. Du må nok bare vente og se. Jeg krysser fingrene 🤞 4
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2019 #6 Skrevet 10. desember 2019 29 minutter siden, Tussilussi86 skrev: Jeg vet! 🥺 Men nå har vi brukt nærmere 70 tusen på å få ett barn, så det blir til at jeg kjenner etter tegn de få gangene vi har råd til å prøve! Vil så gjerne få det til.. 😫 Og vi brukte 100 000,- Ble ikke helt tullete for det om. Forhåpentligvis sitter det for deg også snart 🙂 Slapp av, du blir ikke mer gravid av å overanalysere og stresse. Anonymkode: f5013...a9c
Tussilussi86 Skrevet 10. desember 2019 Forfatter #7 Skrevet 10. desember 2019 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kjente ingenting da jeg var gravid, plutselig satt jeg der uten å få mensen og tok en test morgenen etter. Anonymkode: 209e0...429 Dette gir meg håp! Takk ❤️ Håper dette gjelder meg også! 🤞🏻
Tussilussi86 Skrevet 10. desember 2019 Forfatter #8 Skrevet 10. desember 2019 36 minutter siden, Monabanana skrev: De fleste kjenner jo ingenting før positiv test, så det er jo helt normalt 7dpo. Du må nok bare vente og se. Jeg krysser fingrene 🤞 Er bare så "dumt" ar jeg kjente så mye forrige gang jeg var gravid, for da er det så lett å lete etter samme tegn og ta deg som negativt å ikke føle noe.. Tusen takk for det 🤞🏻❤️
Tussilussi86 Skrevet 10. desember 2019 Forfatter #9 Skrevet 10. desember 2019 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og vi brukte 100 000,- Ble ikke helt tullete for det om. Forhåpentligvis sitter det for deg også snart 🙂 Slapp av, du blir ikke mer gravid av å overanalysere og stresse. Anonymkode: f5013...a9c Har dere brukt ivf eller iui? Gratulerer ❤️ Det er ett godt poeng det du sier der.. Skal prøve å slappe av litt mer!
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2019 #10 Skrevet 10. desember 2019 Jeg følte jeg kjente noe til graviditeten tidlig første gang, fra 8-9 dpo. Det kan godt ha vært helt tilfeldig, men den gangen tolket jeg det som at det hadde en sammenheng. Andre gang kjente jeg ingenting før i uke 6. De aller færreste vil kjenne noe 7 dpo, og det er ikke en gang enighet rundt hvorvidt det er mulig. Eventuelle symptomer kan være tilfeldige, eller skyldes at man kjenner så veldig godt etter. Et evt. embryo vil være av mikroskopisk størrelse og har knapt festet seg i livmorveggen, og det er lite, om noen, svangerskapshormoner i omløp så tidlig. Å ikke kjenne noe nå betyr i hvert fall helt sikkert ikke at håpet er ute. Masse lykke til ❤️ Anonymkode: d6bab...296 1
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2019 #11 Skrevet 10. desember 2019 1 time siden, Tussilussi86 skrev: Har dere brukt ivf eller iui? Gratulerer ❤️ Det er ett godt poeng det du sier der.. Skal prøve å slappe av litt mer! Takk. Ivf 🙂 Anonymkode: f5013...a9c 1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2019 #12 Skrevet 11. desember 2019 Jeg har hatt like symptomer hver gang jeg har vert gravid... Anonymkode: cdf38...904
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2019 #13 Skrevet 11. desember 2019 Jeg kjente ingenting før uke 6 sist gang og heller ingenting denne gangen😊 Tok blodprøve i dag på Riksen som jeg var sikker på at skulle være negativ. Anonymkode: 6b171...01a
snurk Skrevet 11. desember 2019 #14 Skrevet 11. desember 2019 Kjente heller ingenting når jeg var gravid, plutselig uteble mensen og testen var positiv. Første symptom kom i uke 6, kvalme og tretthet. Tror det er fort gjort å overanalysere hvis man har vært prøver lenge, og det e jo selvfølgelig forståelig ❤
Tussilussi86 Skrevet 11. desember 2019 Forfatter #15 Skrevet 11. desember 2019 På 10.12.2019 den 15.34, AnonymBruker skrev: Jeg følte jeg kjente noe til graviditeten tidlig første gang, fra 8-9 dpo. Det kan godt ha vært helt tilfeldig, men den gangen tolket jeg det som at det hadde en sammenheng. Andre gang kjente jeg ingenting før i uke 6. De aller færreste vil kjenne noe 7 dpo, og det er ikke en gang enighet rundt hvorvidt det er mulig. Eventuelle symptomer kan være tilfeldige, eller skyldes at man kjenner så veldig godt etter. Et evt. embryo vil være av mikroskopisk størrelse og har knapt festet seg i livmorveggen, og det er lite, om noen, svangerskapshormoner i omløp så tidlig. Å ikke kjenne noe nå betyr i hvert fall helt sikkert ikke at håpet er ute. Masse lykke til ❤️ Anonymkode: d6bab...296 Det er bra at du har hatt to vidt forskjellige opplevelser av dine svangerskap! Det er så lett å tenke at man ikke er gravid hvis man ikke kjenner samme symptomer.. Så det er fint å lese andres opplevelser av to svangerskap som er forskjellig! Jeg krysser virkelig fingrene for at jeg har ett lite frø som skal vokse seg stor og sterk.. 🤞🏻 Tusen takk ❤️
kaleidoskop Skrevet 11. desember 2019 #16 Skrevet 11. desember 2019 Har mistet mange ganger selv og brukt mye penger og energi på å bli gravid. Så ser spenning. Men selv tok jeg aldri test før ikm, man blir bare mer stresset av enda mer testing, venting og eventuelle skuffelser. Mine symtomer kom ikke før i uke 5-6. Jeg er også på forum for mødre og må innrømme at jeg synes mange av symptomene de "finner" er tullete. Plutselig reagerer de på grønne bananer, aldri gjort det før. Den høyre foten klikker mer i kneet en venstre. Håret på haka vokser fortere en før. Men den som leter finner 😜 Lykke til, krysser uansett fingrene for positiv test hos deg om en uke! 4
Tussilussi86 Skrevet 11. desember 2019 Forfatter #17 Skrevet 11. desember 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har hatt like symptomer hver gang jeg har vert gravid... Anonymkode: cdf38...904hpowr Ser at det heldigvis ikke gjelder alle, så jeg får krysse fingrene 🤞🏻
Tussilussi86 Skrevet 11. desember 2019 Forfatter #18 Skrevet 11. desember 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg kjente ingenting før uke 6 sist gang og heller ingenting denne gangen😊 Tok blodprøve i dag på Riksen som jeg var sikker på at skulle være negativ. Anonymkode: 6b171...01a Åå, gratulerer ❤️❤️ Så gøy å høre! Prøvde du lenge?
Tussilussi86 Skrevet 11. desember 2019 Forfatter #19 Skrevet 11. desember 2019 3 timer siden, snurk skrev: Kjente heller ingenting når jeg var gravid, plutselig uteble mensen og testen var positiv. Første symptom kom i uke 6, kvalme og tretthet. Tror det er fort gjort å overanalysere hvis man har vært prøver lenge, og det e jo selvfølgelig forståelig ❤ Håper håper håper dette gjelder meg også! 🤞🏻❤️ Ja, det er veldig fort gjort... Man kjenner jo så godt etter at man nesten faktisk får symptomer som kanskje ikke er der en gang.. Ventetiden er ikke for pyser...
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2019 #20 Skrevet 11. desember 2019 Jeg kjente faktisk mer av «graviditetssymptomer» før IKM de prøveperioden jeg ikke ble gravid, enn den måneden jeg ble gravid. For meg var kvalme, ømme bryster, murringer osv PMS symptomer og den måneden jeg ble gravid kjente jeg ingenting. Fikk først symptomer på graviditeten i uke 6-7. Anonymkode: 2d9ca...c0a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå