Gå til innhold

Utstående ører operasjon

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har noen hatt en slik operasjon? Isåfall var det mye smerter etter operasjonen? Og måtte dere sove over på sykehuset?

Anonymkode: 30c09...6fb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det en offentlig dekket operasjon? 

Skrevet

Og isåfall, på privat eller offentlig sykehus?

Det kan hende du skal overnatte, dersom det er et offentlig sykehus. Det ville jeg bare ringt og spurt om. Er det privat sykehus skal du hjem. 

Skrevet

Er offentlig dekket operasjon på offentlig sykehus

Skrevet

Står i innkallingspapirene at det er dagkirurgi, men er det mulighet for at jeg må overnatte selvom?

Skrevet (endret)
2 minutter siden, Siljemor123321 skrev:

Står i innkallingspapirene at det er dagkirurgi, men er det mulighet for at jeg må overnatte selvom?

Står det at du skal legges inn? Isåfall er det overnatting. 

Vil tru du kan reise heim, dersom du har noen som kan hente deg og være med deg. 

Endret av Sokkar
Skrevet

Står ikke noe om innleggelse, bare at jeg må være der klokken 07:30! Har du hatt en slik operasjon? Var det i såfall mye smerte?

Skrevet

Dagkirurgisk inngrep betyr at du skal hjem samme dag. Det eneste som skulle tilsi at du må bli på sykehuset, er hvis det skjer noen komplikasjoner. 

Anonymkode: 837b8...1ff

Skrevet

har noen hatt en slik operasjon? Var det mye smerte?

Skrevet
8 minutter siden, Siljemor123321 skrev:

Står ikke noe om innleggelse, bare at jeg må være der klokken 07:30! Har du hatt en slik operasjon? Var det i såfall mye smerte?

Da kan du dra hjem 😊 

Ikke tatt en slik operasjon. Venninnen min gjordefor mange år siden. Hun måtte overnatte, men det var på 90 tallet. Og hun var ganske ung. 

Skrevet

Oki, tusen takk for svar

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

har noen hatt en slik operasjon? Var det mye smerte?

Søsteren min gjorde det da hun var ung. Litt må du nok regne med, men det verste er nok at det tar en stund før det blir "normalt". Du må fjerne hår rundt og en del slikt. Hvor stort det problemet er avhenger nok mye av alder, men jeg ville ikke bekymret meg for smerter. Det er bare å få det overstått, jeg tror ikke min søster har angret for å si det slik, og det var ikke veldig ille i utgangspunktet.

Anonymkode: 9141a...4fe

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Oki, tusen takk for svar

Går nok fint 😊 tror ikke det skal være så mye smerter. Ubehag, men det kan dempes med smertestillende 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...