Gå til innhold

pene mennseker = bedre sex?

Fremhevede innlegg

Gjest gjest_
Skrevet

Dere har sikkert alle lest (f.eks. i Hot Sex) eller hørt at dette ikke stemmer,

men forskning viser at man får bedre orgasmer når man har sex med en pen/symmetrisk partner (gjelder for begge kjønn).

Så nettop en dokumentar kallt "Brainsex, why we fall in love" anbefalsen...

Videoannonse
Annonse
Gjest Stygg som juling
Skrevet

HAHAHAHAHA!

Jeg har fantastiske orgasmer! Snakk om tullete påstand. Nå er det vel forøvrig også feil å sette likhetstegn mellom pen og symmetrisk.

Gjest Anonymous
Skrevet

Det tror jeg så absolutt. Jeg er knallpen og har bare fantastisk sex. Så da må det jo stemme!

Gjest gjest_
Skrevet

Tror du misforstod, det har ikke noe med om du er stygg, men partneren din.

Nei det er ikke feil.

Gjest Anonymous
Skrevet
Tror du misforstod, det har ikke noe med om du er stygg, men partneren din.

Nei det er ikke feil.

Jojo, men har partneren min bra seg så smitter det over må skjønne!

Skrevet

Hvorfor skulle man ha sex med en man syntes var stygg? De fleste velger vel noen de finner attraktive? Ellers er det jo ikke rart om sexen blir dårlig...

Gjest celine
Skrevet

Hvem er det som bestemmer hva som er pent da?

...og ikke minst, hvilke kriterier må oppfylles for å gå under betegnelsen "pen"?

Gjest gjest_
Skrevet

pen=symmetrisk (ansikt og kropp)

det er mattematikk som bestemmer om man er pen! ;)

Skrevet

Herregud, symmetri har da ingeting med saken å gjøre. Hvem som er pen kommer ann på øyet som ser, ikke noe annet.

Gjest gjest_
Skrevet

Neida, ikke når tusenvis av mennesker rangerer de samme personene som pene/mindre pene, og når en siden analyserer disse så er de med høyest score de mest symmetriske.

Gjest Anonymous
Skrevet

Ja selvsagt har pene mennesker bedre sex!jeg selv er et godt eksempel på akkurat det.jeg ligner som sagt på Mickey Rourke og alle jentene som jeg har hatt sex med sier at de exploded in the galaxy,and afterwards it felt like thousand,shining stars fell down from the sky,and she called me master of the universe!!!

real men lick pussy...Guran!

Gjest svada
Skrevet

For en overraskelse å treffe deg her, Guran.

Skrevet

Jeg gir meg over... :ler:

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet (endret)

slettet

Endret av gaja
Gjest dolliue
Skrevet

jeg selv er et godt eksempel på akkurat det.jeg ligner som sagt på Mickey Rourke

:hoho::hoho::hoho::hoho:

Dummeste jeg har hørt (lest)....Mickey Rourke ser jo bare ut som et forfyllet vrak....

:hoho:

Gjest hytte
Skrevet

Pøh.. symmetri er bare vås. Jeg selv er ikke symmetrisk, men jeg vet at mange synes jeg er pen for det. Tar de feil da eller?

Gjest Gjesten
Skrevet

Man har pen også har man penere.

Klart man kan synes at noen som ikke er symmetrisk er pen, men undersøkelser viser at de som er mest symmetriske blir blir foretrukket i de fleste tilfeller.

(Altså, hvem man skal hvile øynene på om man kan velge mellom flere bilder...osv..)

Gjest glamourgirl
Skrevet

Selv om du kanskje drar den langt ut her gjest, så er det faktisk en viss sannhet i det du sier. Mennesket er skapt slik at vi finner gjenstander og mennesker som er symmetriske mer attraktive. Hvorvidt det går på hva vi liker i senga er jeg litt tvilende til 8)

Guran :kysse:

Gjest Anonymous
Skrevet

Dette er helt ulogisk. Jeg har super sex med min kjære, siden hun er pen. Hun har derimot under middels sex med meg, siden jeg er temmelig stygg.

Real men lick Sabeltannis, peas out!

Skrevet

hmmm... jeg har hatt dritbra sex med en usymetrisk fyr og ikke veldig bra sex med en som kvalifiserte som pen sånn i forhold til matematikken.....

merkelig!

jeg hviler forøvrig ikke blikket lenger på matematisk pene menn, ei heller ikke de peneste mennene, det må være noe annet der en penhet for at jeg skal titte ekstra på dem.

men.... :o ... ingen kan ha hatt særlig bra sex med meg da, jeg er nemlig IKKE symetrisk.... ihvertfall ikke i fjeset. :ler:

men, trenger jo ikke prøve å få det til å bli bra sex heller da, jeg er jo nå forhåndsdømt til å være mindre pen og pga det, dårlig i senga grunnet mitt usymetriske ansikt. Alltid greit å ha en unnskyldning. :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...