Elandrir Skrevet 9. desember 2019 #1 Del Skrevet 9. desember 2019 Jeg har en venninne som har 2 barn på 3 år og 6 år og tenkte å kjøpe er brettspill til jul som hele familien kan spille sammen, uten at det blir for vanskelig for han på 3 og for lett for resten. Er det noen som har noen gode forslag? 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2019 #2 Del Skrevet 11. desember 2019 Villkatten er det eneste jeg kommer på. Har prøvd veldig mange brettspill da jeg er omringet av folk som har samme interesse i det, men jeg kan bare ikke komme på noen som en 3åring kan klare uten å bli frustrert, der en 6åring ikke kjeder seg, og de voksne ikke gjesper. Kanskje en litt umulig oppgave du har lagd for deg selv. Anonymkode: c12d3...1c8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elandrir Skrevet 11. desember 2019 Forfatter #3 Del Skrevet 11. desember 2019 Hehe, ja det kan hende. Men, takk for svar:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Okapi Skrevet 11. desember 2019 #4 Del Skrevet 11. desember 2019 Kinasjakk? Jeg ville prøvd noe abstrakt og lettfattelig, men ikke ren tilfeldighet, som Ludo. Jeg tror kanskje en treåring blir litt for ung uansett. Hvis seksåringen klarer å forholde seg til spillregler kan du jo prøve Stone Age Junior (heter også My First Stone Age). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest RødeFare Skrevet 11. desember 2019 #5 Del Skrevet 11. desember 2019 Kommer litt an på treåringen, men kanskje Alias junior? Eventuelt yatzoo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2019 #6 Del Skrevet 12. desember 2019 Ikke brettspill, men da vi hadde en 3-åring på julebesøk var Svarteper en stor hit. Anonymkode: 514dd...336 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå