AnonymBruker Skrevet 9. desember 2019 #1 Del Skrevet 9. desember 2019 Har prøvd å skjønne hva jeg skal gjøre i denne oppskriften men finner ingen hjelp via videoer eller nettet generelt. Er det noen der ute som kan forklare meg hvordan de vil at jeg skal felle babysokker jeg holder på med?(legger ved bilde av oppskrift-delen) Skjønner ikke hva «..men med 2 masker mindre mellom maskene..» Anonymkode: 5b8a1...f7d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2019 #2 Del Skrevet 9. desember 2019 Det er kanskje litt kronglete forklart, men du skal bare strikke de to første sammen på pinnen og de to siste sammen. Dette gjøres på annenhver omgang Anonymkode: 4f4bc...29d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Belima Skrevet 9. desember 2019 #3 Del Skrevet 9. desember 2019 Har du satt av merker noe sted tidligere på sokken? Høres ut som du skal ha merket noe i oppskriften som ikke jeg kan lese her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2019 #4 Del Skrevet 9. desember 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er kanskje litt kronglete forklart, men du skal bare strikke de to første sammen på pinnen og de to siste sammen. Dette gjøres på annenhver omgang Anonymkode: 4f4bc...29d .. så jeg skal ikke felle ved de 2 markerte stedene etter første runde? Skjønte ikke helt jeg 😛 Anonymkode: 5b8a1...f7d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2019 #5 Del Skrevet 9. desember 2019 6 minutter siden, Belima skrev: Har du satt av merker noe sted tidligere på sokken? Høres ut som du skal ha merket noe i oppskriften som ikke jeg kan lese her. Ja, har 11 masker før merket og så 14 mellom det neste merket og så 11 masker igjen. Det er rillestrikk, så første pinne så har jeg felt av i starten, etter første merke, før andre merket og på slutten, som forklart i oppskriften. Jeg strikker andre pinne rett, men på tredje pinne skjønte jeg ikke hva de ville at jeg sku gjøre Anonymkode: 5b8a1...f7d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Belima Skrevet 9. desember 2019 #6 Del Skrevet 9. desember 2019 Det er sånn tror jeg: Når du feller blir det færre masker (selvfølgelig) Så det er skrevet litt snodig, men hver gang du har felt så får du to færre masker på pinnen, tror det er det de mener, så neste gang du feller så er det eks 12 masker neste gang 10 masker. Prøv å strikke 2 fellinger annenhver pinne og se da. 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå