Gå til innhold

Takkekort


Juli-79

Anbefalte innlegg

Til dere som ER gift, hvem sender dere takkekort til, bortsett fra de dere fikk gaver fra da selvsagt. Tenker da på presten, fotografen, frisøren, blomsterbutikken, sendere dere til disse også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi sender takkekort til alle som vi fikk gave fra (selvsagt), kirkekontoret (dette blir nok felles til prest, kirkekontor og organist), blomsterbutikken, brudebutikken, hun som malte morgengaven til min mann og de vil fikk blomsterhilsner fra. Siden vi har en del takkekort ekstra kommer muligens presten til å få et eget takkekort, det synes jeg han fortjener. Ellers har vi faktisk nok takkekort slik at vi kan sende en liten hilsen til som sendte oss kort i forbindelse med dagen, men akkurat dette er litt unødvendig så det dropper vi nok ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solskinn
Ellers har vi faktisk nok takkekort slik at vi kan sende en liten hilsen til som sendte oss kort i forbindelse med dagen, men akkurat dette er litt unødvendig så det dropper vi nok ja.

...jeg syns alle som har gitt brudeparet oppmerksomhet fortjener det samme tilbake. Kort, blomst, gave, gjest, hjelper, samma det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er forsåvidt enig i det Solskinn, så vi vurderer det iallfall. Mulig vi sender dem et kort eller et annet bilde i takkekortetui om vi ikke har fler takkekort igjen. Vet jo at jeg selv hadde satt veldig pris på et takkekort selvom jeg "bare" hadde sendt gratulasjoskort. Men jeg hadde heller ikke forventet noe takkekort...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar, sender selvsagt takkekort til alle som har gitt oss en liten oppmerksomhet, enten det bare er et kort eller en gave. Tror nok vi komer til å sende til alle de som hjalp oss også, tenker da på blomsterbutikken, frisøren, presten osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...