AnonymBruker Skrevet 9. desember 2019 #1 Skrevet 9. desember 2019 Hunden min har ørebetennelse. Har fått posatex fra vetrinær. Brukt siden lørdag. Men han plages, rister med ørene og våkner gjerne 5 og vekker meg. Kan jeg bruke otodine rensedråper i mellom hver behandling, engang om dagen? Anonymkode: 6681e...55b
_nubbenella Skrevet 9. desember 2019 #2 Skrevet 9. desember 2019 Vil du ikkje då "rense vekk" medisinen? Har hatt ørebetennelse på hund sjølv for fleire år sida, meiner me rensa ørene først og tok medisin i etterpå, to ganger daglig. Hør med veterinær, det er nok lurast.
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2019 #3 Skrevet 9. desember 2019 Det er det jeg lurer på..hmm ja. Skal ringe vetrinær i morgen. Hvor lang tid tok det før det funket hos deg? Anonymkode: 6681e...55b
PoisonIwy Skrevet 9. desember 2019 #4 Skrevet 9. desember 2019 Prøv å forsiktig, da mener jeg forsiktig ta medisinen på q-tip og rense øret med den, ikke bare helle inn om det gir mening. Gjør det med min når han får ørebetennelse. Ristingen blir mindre fordi han ikke opplever å ha "væske" i ørene. Er det ofte så anbefaler jeg deg å få de sypresser en gang i narkose.
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2019 #5 Skrevet 9. desember 2019 Takk for svar. Greia er at han rister veldig besatt rundt kl 5 på morgenen. Og dråpene gis tidlig på dagen.. Anonymkode: 6681e...55b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå