Gå til innhold

Plages mye med ørevoks

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er veldig plaget med ørevoks. Hvert eneste år så tetter øret seg og jeg mister hørselen. Jeg prøver bestandig å fikse det selv, men produkter fra apoteket, men det funker ikke. Det blir heeelt tett. Jeg prøver også før det tetter seg helt, men ingen hell. Jeg er rimelig lei av dette. Det må vel finnes noe andre løsninger? Jeg vet man kan få lagt inn dren om man har mye væske, men gjør man det om man plages av ørevoks også? 

Anonymkode: 684da...fd8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har en voksen sønn med samme problem, han er til øreskylling i hvertfall 3 ganger i året hos fastlegen. Har spurt legen om hva man kan gjøre, han mener det beste er skikkelig øreskylling hos legen de gangene det er tett PG at det ikke er så mye gjøre med. Tror det bare er slik at noen produserer med ørevoks en andre. Jeg som mamma tenker det kan handle om at min sønn bruker mye ørepropper/klokker til å høre musikk og game -tenker det kan irritere øregangen såpass at det blir en naturlig reaksjon med økt produksjon av ørevoks.

Anonymkode: 4e3bc...de9

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har en voksen sønn med samme problem, han er til øreskylling i hvertfall 3 ganger i året hos fastlegen. Har spurt legen om hva man kan gjøre, han mener det beste er skikkelig øreskylling hos legen de gangene det er tett PG at det ikke er så mye gjøre med. Tror det bare er slik at noen produserer med ørevoks en andre. Jeg som mamma tenker det kan handle om at min sønn bruker mye ørepropper/klokker til å høre musikk og game -tenker det kan irritere øregangen såpass at det blir en naturlig reaksjon med økt produksjon av ørevoks.

Anonymkode: 4e3bc...de9

Jeg har tenkt det samme med ørepropper. Og jeg tror det er det som irriterer, men samtidig så skal øret tåle såpass. Jeg gikk urfrivillig fra ørepropper til sånne man trer over hode en periode og det funka, men jeg bare liker ikke å ha de på. Liker bedr ørepropper da det tar mindre plass. 

Men tenker jo at man skal tåle å bruke ørepropper. Det må vel finnes andre løsninger enn å hele tiden måtte dra til legen 😕

Anonymkode: 684da...fd8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...