Søtpotita Skrevet 30. mai 2005 #1 Skrevet 30. mai 2005 sit her med litt småangst...har levert inn semesteroppgåve, fekk ein brukandes karakter men ei anna venninne fekk litt dårligare. Er litt redd for at det kan vera fordi forelesar syns det var "avskrift"? Har ikkje sett eller lest oppgåva hennar, men veit at ho tok med nokon hypotesar som ho testa i sjølve oppgåva. Eg nemnde kort ein teori i innleiinga som eg fant ut stemte med data eg hadde fått. Er redd for at eg har stjelt ideen hennar. Eg tok med teoritestinga i oppgåva fordi eg synest det var ein bra ide etter at ho sa det og fordi eg hugsa at me har blitt fortalt før om åra at det er lurt å laga teoriar i begynnelsen av oppgåva og verifisera dei ved hjelp av data i oppgåva. Veit ikkje kva teoriar ho har laga eller kva svar ho fekk, men trur ho har brukt mykje meir plass til dette enn eg. Eg har kun nemnt ein teori som eg fant i ei oppgitt kjelde...kan dette vera ein grunn til at ho har fått dårlegare karakter, og har eg stjelt ideen hennar? Det var isåfall ikkje meininga....
Gjest *Snart medlem* Skrevet 30. mai 2005 #2 Skrevet 30. mai 2005 Tror du kan ta det med ro! Sensorene og foreleserne er veldig klar over at studenter snakker sammen og diskuterer en del teorier og problemstillinger, så at dere har nevnt lignende tanker er hverken uvanlig eller noe problem! Avskrift blir uansett ingen av dere beskyldt for så lenge det faktisk ikke står nøyaktig det samme i de to oppgavene. Husk at det er måten dere resonnerer og argumenterer for det dere har skrevet som er viktig og dere blir vurdert for, ikke hvorvidt man har det samme utgangspunktet!
Søtpotita Skrevet 30. mai 2005 Forfatter #3 Skrevet 30. mai 2005 takk for beroligande ord:) hadde jo ein følelse av at det nok sikkert var ok, men trengte å høyra det av andre også har ikkje lyst å vera grunnen til at andre blir misfornøyd!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå