AnonymBruker Skrevet 9. desember 2019 #1 Skrevet 9. desember 2019 Hvis du skriver med en mann som lurer på bilde bare du skriver at du skal ta deg en dusj? Samtidig spør han hva du skal i helgen. Og ofte i helger kontakter deg og spør om du skal ut. Tenker dere at dette er en mann som ikke har seriøse hensikter og helst bare er ute etter en ting? Anonymkode: 9d3ee...680
SM30 Skrevet 9. desember 2019 #2 Skrevet 9. desember 2019 18 minutter siden, AnonymBruker said: Hvis du skriver med en mann som lurer på bilde bare du skriver at du skal ta deg en dusj? Samtidig spør han hva du skal i helgen. Og ofte i helger kontakter deg og spør om du skal ut. Tenker dere at dette er en mann som ikke har seriøse hensikter og helst bare er ute etter en ting? Anonymkode: 9d3ee...680 Hvis han kun kontakter deg i helgene så er han nok mest ute etter en ting
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2019 #3 Skrevet 9. desember 2019 36 minutter siden, SM30 skrev: Hvis han kun kontakter deg i helgene så er han nok mest ute etter en ting Kontakter ikke kun i helgen. Men hvis det er i uka så er det ofte for å spørre hva jeg skal i helgen. Eller den gangen i uka han lurte på bilde i dusjen. Da mista jeg litt interessen. Har brent meg skikkelig i mitt forrige forhold, så merker det skal mindre til før jeg reagerer på noe. Derfor fint å høre andres meninger. Anonymkode: 9d3ee...680
Bamseklemmer Skrevet 9. desember 2019 #4 Skrevet 9. desember 2019 (endret) Han tenker nok som meg før i tiden. I helgene har vi jo bedre tid, og så er det muligheter for en drink så det blir lettere å prate. I dag synes jeg det er like koselig over en kopp kaffe først, å planlegge helga sammen😉👌 Tente han seksuelt av bildet i dusjen tror du? Endret 9. desember 2019 av Bamseklemmer
Jævla fyllekalas ! Skrevet 9. desember 2019 #5 Skrevet 9. desember 2019 Er 99,9% sikker på at han kun er ute etter sex, ligg unna, ikke la deg lure!
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2019 #6 Skrevet 9. desember 2019 3 minutter siden, Bamseklemmer skrev: Han tenker nok som meg før i tiden. I helgene har vi jo bedre tid, og så er det muligheter for en drink så det blir lettere å prate. I dag synes jeg det er like koselig over en kopp kaffe først, å planlegge helga sammen😉👌 Tente han seksuelt av bildet i dusjen tror du? Sendte ikke noe bilde😊 Forestilte meg at det var det som var meningen. Hadde han spurt etter et vanlig bilde så hadde det vært noe annet. Man er jo helst naken i dusjen. Ikke akkurat sånn et bekjentskap skal starte etter min mening. Ts Anonymkode: 9d3ee...680 2
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2019 #7 Skrevet 9. desember 2019 8 minutter siden, Jævla fyllekalas ! skrev: Er 99,9% sikker på at han kun er ute etter sex, ligg unna, ikke la deg lure! Samme tenker jeg. Ts Anonymkode: 9d3ee...680
Bamseklemmer Skrevet 9. desember 2019 #8 Skrevet 9. desember 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ikke akkurat sånn et bekjentskap skal starte etter min mening. Ikke etter min mening heller, det er nok en sexfixert type som tror du er lett på tråden. For meg liker jeg damer som ikke vrenger ut alt de eier av kroppsdeler før date, lite sjarmerende og feminimt for min del👌 De fleste spør etter naken bilde har jeg inntrykk av, og glemmer det viktigste med å bli kjent den man dater. Nei, tastaturbruk kan avsløre mange slike menn som du har her, fortsett å være fornuftig du😉 2
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2019 #9 Skrevet 9. desember 2019 Ville ikke likt at han ba om bilde fra dusjen nei. Styr unna Anonymkode: b17bf...eb1
Svartfugl Skrevet 9. desember 2019 #10 Skrevet 9. desember 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvis du skriver med en mann som lurer på bilde bare du skriver at du skal ta deg en dusj? Samtidig spør han hva du skal i helgen. Og ofte i helger kontakter deg og spør om du skal ut. Tenker dere at dette er en mann som ikke har seriøse hensikter og helst bare er ute etter en ting? Anonymkode: 9d3ee...680 Jeg opplever det som meget useriøst å be om bilde fra dusjen ja, og jeg forventerat vi gjør konkrete avtaler om date, ikke tilfeldig møtes på fylla på byen (og det er uansett meget sjelden keg er på byen, litt ferdig med den tida).
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå