Gå til innhold

Kattesand!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg strever i mellom alle mulige merker å typer kattesand. Jeg ønsker en kattesand som klumper mest mulig og tar mest mulig lukt. (Er veldig var på lukter.) Den jeg har kjøpt nå etter anbefaling fra venninne lukter jeg at katten har vært på kattedoet med en gang. 

Merke og hvor det er kjøpt? Din anbefaling! 😃

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Everclean! Alt annet stinker helt sinnsykt, av denne blir det ikke lukt i det heletatt hverken når de bæsjer eller tisser. Klumper veldig bra og de er parfymerte i forskjellige lukter. Jeg liker best fast action outdoor controll (oransj), ekstra strog klumping (grønn) og acuabreeze (turkis), men den har litt for mye lukt igjen, men lukter bare rent som vaskemiddel, de andre lukter ca det samme bare mildere, veldig gode lukter! men de har like god effekt på både lukt og klumping alle sammen. Lavendel ambefaler jeg ikke! Den gir ut alt for mye lukt så det lukter bestemor i hele huset. 

Anonymkode: 1fffe...a8e

• Liker 3
Skrevet

Silica sand, totalt luktfritt

Anonymkode: 878ab...ad1

• Liker 1
Skrevet

Jeg har holdt meg til en fra Europris. Kommer i stor, rosa eske, og tror den heter Compact ultra. Null lukt i dette huset, ihvertfall!

Anonymkode: cdbaa...d7e

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Silica sand, totalt luktfritt

Anonymkode: 878ab...ad1

Men den klumper ikke, bare trekker til seg urinen. 

Skrevet

Everclean. Men velg en uten parfyme,ellers lukter katten såpe 🙈 jeg liker best den som heter extra strong clumping uten parfyme. 

Og ha kattedo med tak og filter. 

Anonymkode: 91da6...c49

• Liker 3
Skrevet

Takk for svar. Hvor kjøper dere everclean? Kattedoet er med tak og filter. Luka måtte vi fjerne, den taklet han ikke. 

Skrevet

Stort sett alle dyrebutikker og dyreklinikker fører everclean, så det er lett å få tak i! Koster litt, men veldig drøy i bruk. 

• Liker 1
Skrevet

Ta her igjen. Jeg vet jeg har sett everclean men husker ikke hvor. 🙈 og skal få tak i asap i og med han er omplassering og ikke skal ut på enda leeeenge. 😃

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Stort sett alle dyrebutikker og dyreklinikker fører everclean, så det er lett å få tak i! Koster litt, men veldig drøy i bruk. 

Og jeg skal på senter så fort det åpner

🙈🤣🤩

Skrevet

Jeg har testet Everclean og liker veldig godt dette, men har begynt å bruke Buddy sin egen kattesand. Koster 199kr for en 10kg med sand, hvis man er buddymedlem. De har flere forskjellige typer, men jeg har langhåret katt og bruker da den som heter "Mindre spor". Klumper seg fint, og lukter ikke noen ting!

Skrevet

Kjøpte en type i Sverige, som kostet en brøkdel av prisen til Everclean. Mulig den ikke er å få tak i Norge, men den heter Sjøbogården eller noe i den duren. Hadde den på ö & B. ( Ca 70kr for for 10 liter )

Prøvde også Canada Litter, fordi mange skryter så av den. Men fyttikatta som den støver.... Aldri mer.

Anonymkode: 1d87f...e3d

Skrevet

Jeg handler Everclean på animail.no. Får det levert gratis på døra, noe som er veldig kjekt ettersom det veier en del, særlig hvis man kjøper flere esker. Anbefaler Total Cover. Vet mange liker den Lavendel-duften men det er utenfor min fatteevne. Stinker jo parfyme av kattene etterpå! Katter skal ikke lukte noe! 🙈

Skrevet
1 time siden, moonflower__ skrev:

Jeg handler Everclean på animail.no. Får det levert gratis på døra, noe som er veldig kjekt ettersom det veier en del, særlig hvis man kjøper flere esker. Anbefaler Total Cover. Vet mange liker den Lavendel-duften men det er utenfor min fatteevne. Stinker jo parfyme av kattene etterpå! Katter skal ikke lukte noe! 🙈

Signerer denne!

https://animail.no/  har tilbud på 6 l Everclean (kr 99,-) nå. Det blir billigere enn om du kjøper 10 l.

Gratis hjemlevering når du handler for over kr 500,-. Jeg anbefaler ikke de som er mye parfymerte (Lavendel og Aqua Breeze), - ellers klumper alle like bra og null lukt.

• Liker 1
Skrevet

Ever clean ever clean ever clean. 

Anonymkode: 97d8e...af6

• Liker 1
Skrevet

Slenger meg på her.  Everclean er den jeg alltid faller tilbake på. Leveres rett hjem på døra🙂

Skrevet

Everclean extra strong. Levert på døra 🙌🏼 Varer i en evighet 

• Liker 1
Skrevet

Jeg kjøper Everclean på tilbud i større kvanta (2 for 349, eller 5 for 4) og da kjøper jeg med og uten lukt. Og blander litt, så blir det ikke intenst. Det lukter dritt akkurat i det de legger kabelen, men kjenner ingenting når jeg gjør rent i kassen. Jeg har også sluttet å tømme hele kassen. 

Brukte perler før, det ble dyrt synes jeg, selv om jeg kjøpte de på Normal. Hadde en periode to do, en med sand og en med perler-de valgte bort perlene selv. De er jo dritvond å tråkke på 🤪

Anonymkode: 9c360...522

Skrevet
På 11.12.2019 den 13.17, AnonymBruker skrev:

Jeg kjøper Everclean på tilbud i større kvanta (2 for 349, eller 5 for 4) og da kjøper jeg med og uten lukt. Og blander litt, så blir det ikke intenst. Det lukter dritt akkurat i det de legger kabelen, men kjenner ingenting når jeg gjør rent i kassen. Jeg har også sluttet å tømme hele kassen. 

Brukte perler før, det ble dyrt synes jeg, selv om jeg kjøpte de på Normal. Hadde en periode to do, en med sand og en med perler-de valgte bort perlene selv. De er jo dritvond å tråkke på 🤪

Anonymkode: 9c360...522

Hbor får du tak i 2 for 349? Er det 10 kilo pr stk? 

Skrevet
På 9.12.2019 den 7.50, AnonymBruker skrev:

Everclean. Men velg en uten parfyme,ellers lukter katten såpe 🙈 jeg liker best den som heter extra strong clumping uten parfyme. 

Denne! 

Lukter det bare såvidt om jeg er på vaskerommet akkurat når de gjør nr 2 i doen. Og litt under tømming. 

Anonymkode: 9df80...aab

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...