AnonymBruker Skrevet 9. desember 2019 #1 Skrevet 9. desember 2019 Har du hatt kyssesyken? Hvilke symptomer hadde du og hvor lang tid tok det før du ble helt frisk? Anonymkode: 0a6dd...69c
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2019 #2 Skrevet 9. desember 2019 Har hatt det iflg blodprøver,, vet ikke når og ble helt frisk på ikke så lang tid siden jeg ikke kan komme på når det skulle ha vært Anonymkode: e453b...dee
TerraCotta Skrevet 9. desember 2019 #3 Skrevet 9. desember 2019 Hadde det i 2011, men jeg hadde veldig betente mandler med hvitt belegg på de. I tillegg så måtte jeg sove hele tiden, var helt utslitt. Etterhvert gikk det over (etter ca 2-3 uker), og da var jeg så og si "frisk", men var utrolig sliten hele tiden.
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2019 #4 Skrevet 9. desember 2019 Begynte med intens hodeverk i to-tre dager før feberen kom. I løpet av den uka fikk jeg også et belegg i halsen som gjorde at drøvelen klistret seg fast i ganen. Jeg ble satt på antibiotika over en helg for å se om det kanskje kunne være streptokokker, men da jeg var verre på mandag, ble det konstatert kyssesyke etter positiv test. Hadde høy feber i tre-fire uker før den endelig ga seg. Var i dårlig form flere måneder etter. Har aldri vært så syk i hele mitt liv... Anonymkode: 06dbe...934
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2019 #5 Skrevet 9. desember 2019 De aller fleste har hatt kyssesyken, de aller fleste uten å vite det. Anonymkode: 9c972...c1e 2
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2019 #6 Skrevet 9. desember 2019 Hadde det for over to måneder siden og er enda ikke i stand til å gå på skolen. Å gå på butikken kjennes ut som å gå over nordpolen . Anonymkode: 9712a...505
SpringYard Skrevet 9. desember 2019 #7 Skrevet 9. desember 2019 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Har du hatt kyssesyken? Hvilke symptomer hadde du og hvor lang tid tok det før du ble helt frisk? Anonymkode: 0a6dd...69c Jeg hadde kyssesyken i 2012. Begynte som en influensa og jeg ble stadig dårligere. Havnet på sykehus og jeg var der i ca 3 uker. Ble ikke 100% frisk før etter 5-6 måneder.
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2019 #8 Skrevet 9. desember 2019 Som en halsbetennelse jeg ikke ble kvitt på tross av antibiotikakurer så blusset det opp igjen med korte mellomrom, tilslutt ble det en alvorlig streptokokkinfeksjon, var dårlig hele vinteren og brukte lang tid på å føle meg frisk igjen. Dette er mange år siden så husker ikke alle detaljer. Anonymkode: e0927...e37
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå