Gå til innhold

GA HAN ET ULTIMATUM....

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Jeg har datet og møtt en mann i 2 mnd nå. Og vi har snakket jevnlig,han er den som har vært mest på. Til plutsrlig for noen dager siden så ble han stille. Han leser snappene mine nen svarer sjelden. Hva skal jeg gjøre? Fikk plutselig å høre st jeg er så negativ om meg selv og maser🙄

Ønsker seriøse svar.  Så skrev til han i dag at hsn får skjerpe seg og bestemme seg hva han vil,for jeg vil videre med han. Men gidder ikke denne silent treatment.

Endret av Monni88
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja altså han har jo allerede ghosta deg, gidder ikke svare engang.

Skrevet

Han er litt stille i ett par dager, og du skriver til han at han må skjerpe seg? 

• Liker 3
Skrevet

Gå videre. Han har jo gjort det 

Anonymkode: a2d89...cde

• Liker 4
Skrevet

Pleier å være et dårlig tegn 😕 

Skrevet

La han få litt space. Gjør som han trekk deg unna. 

Skrevet

Høres helst ut som du alt er dumpet og ikke er noen posisjon for å stille ultimatum.

Anonymkode: 8174f...2bf

• Liker 5
Skrevet

Damer!

Det er sånn stress og mas som dette som gjør at menn ikke vil ha dere. Det er lov å være sliten, ha mye å gjøre, ikke være i form, trenge litt tid etc selv om man dater. Og en man dater, involverer man seg jo ofte ikke så tett med i de vanskelige sakene i livet.

Det er klokt å ta det litt med ro, la relasjonen være der selv om livet fortsetter, se hva som skjer. 

TS: Nå har du sendt en konfronterende melding. Da kommer han ikke til å bli din uansett. Så nå kan du gå videre. Neste gang dette skjer med neste mann, la det gå noen dager med lite/ingen kontakt. Vær vennlig og imøtekommende. Det kommer du mye lenger med i kjærestelivet.

Anonymkode: e2435...833

• Liker 3
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Damer!

Det er sånn stress og mas som dette som gjør at menn ikke vil ha dere. Det er lov å være sliten, ha mye å gjøre, ikke være i form, trenge litt tid etc selv om man dater. Og en man dater, involverer man seg jo ofte ikke så tett med i de vanskelige sakene i livet.

Det er klokt å ta det litt med ro, la relasjonen være der selv om livet fortsetter, se hva som skjer. 

TS: Nå har du sendt en konfronterende melding. Da kommer han ikke til å bli din uansett. Så nå kan du gå videre. Neste gang dette skjer med neste mann, la det gå noen dager med lite/ingen kontakt. Vær vennlig og imøtekommende. Det kommer du mye lenger med i kjærestelivet.

Anonymkode: e2435...833

Jeg har aldri noensinne data noen som bare ignorerte meg i flere dager uten en kommentar! Jeg forventer minimum et "det er litt tøft på jobb nå". Jeg er ikke noe micromat som bare kan varmes når det passer. Vil de flyte helt løst, får de date noen andre enn meg ihvertfall. Det er nok av menn som er interessert i og flink til nær kontakt. 

Har hatt daglig kontakt med han jeg har data i 4 mnd sjøl om han sliter veldig på jobben om dagen. Og er aldri singel. 

Anonymkode: 39265...81f

• Liker 4
Skrevet

Det er fordi du sier negative ting om deg selv og maser, ikke alle som liker å høre det.

Men en god mann ville heller ha vist forståelse og hjulpet deg, det er mannfolk det👌..Han gjør ikke det...

• Liker 1
Skrevet

Spør ham hva dere kan gjøre for å skape god kontakt dere imellom. 

Skrevet
On 12/9/2019 at 12:48 AM, Monni88 said:

Jeg har datet og møtt en mann i 2 mnd nå. Og vi har snakket jevnlig,han er den som har vært mest på. Til plutsrlig for noen dager siden så ble han stille. Han leser snappene mine nen svarer sjelden. Hva skal jeg gjøre? Fikk plutselig å høre st jeg er så negativ om meg selv og maser🙄

Ønsker seriøse svar.  Så skrev til han i dag at hsn får skjerpe seg og bestemme seg hva han vil,for jeg vil videre med han. Men gidder ikke denne silent treatment.

Jeg synes du høres veldig voldsom ut. Hadde en mann oppført seg på den måten i en datingfase, så hadde mine varsellamper blinket. Hadde ikke orket en så masete person i en bli-kjent fase, og hadde tenkt meg godt om det er en mann jeg ønsket å satse videre på. 

K43

Anonymkode: eebc2...6d2

• Liker 2
Skrevet
På 9.12.2019 den 0.48, Monni88 skrev:

Han har hvert mest på. Antagelig pratet med andre og gått lei av deg fordi han gjorde hele jobben. 

du likte oppmerksomheten og blir sur når han kanskje finner noen som er mer åpen tilbake og er mer på? 

Anonymkode: 94c9a...38b

Skrevet

Hvis han allerede var usikker eller i ferd med å avslutte hele greia, hjelper det i hvert fall ikke å si at han må skjerpe seg. 

• Liker 2
Skrevet
13 minutter siden, OnFire skrev:

Hvis han allerede var usikker eller i ferd med å avslutte hele greia, hjelper det i hvert fall ikke å si at han må skjerpe seg. 

Det hjelper kanskje henne til å ikke kaste bort tid. 

• Liker 1
Skrevet

Forstår godt hvorfor gan vil ha avstand, chill litt da! 

Anonymkode: 6280e...3e1

• Liker 1
Skrevet (endret)
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det hjelper kanskje henne til å ikke kaste bort tid. 

Ja, men man sier i utgangspunktet ikke at den andre må skjerpe seg. Da kan man nesten like gjerne si at det er over isteden. 

Endret av OnFire
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...