Gå til innhold

Tips til steder å reise alene?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har akkurat oppdaget hvor fantastisk det er å reise alene, så nå lurer jeg på om dere her inne har forslag til fine og forholdsvis trygge steder/land å reise alene som kvinne? 😊 Helst ikke mer enn seks timers fly-reise, og helst ikke steder som krever at man leier bil for å komme seg frem siden jeg ikke har lappen. 

Anonymkode: 09628...716

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gran Canaria! Trygg øy, gode bussforbindelser, har alt fra strandliv til pulserende storby liv. Ikke tenk bare Charter-feber, øya har sååå mye mer å by på! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke Bergen. Tråkket skikkelig over på brosteinene der. Ikke trygt 

Anonymkode: b1059...929

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler Hellas. Om du ikke liker strand så er det flere øyer med gode muligheter å vandre. Fastlandet byr på mye forskjellig. Følte meg også trygg i Kroatia.

Kvinne som reiser alene.

Anonymkode: 45fd1...e21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke Bergen. Tråkket skikkelig over på brosteinene der. Ikke trygt 

Anonymkode: b1059...929

? utdyp

Anonymkode: 8f8b4...de0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gran Canaria, Tenerife, Belgia, Bulgaria, Tyskland, England, fastlands-Spania, Kreta, Svalbard, Island.. Altså egentlig hele Europa nesten. Det er så utrolig deilig å reise alene ja :) 

Anonymkode: bad46...404

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Baltikum! Reiste alene Riga (Latvia) - Tallinn (Estland) - Helsinki (Finland) (vet at Finland ikke er en del av Baltikum.) for et par år siden. Mangler bare Litauen, håper på en tur dit til sommeren. Trygt og fint. Europa generelt er ganske trygt, ønsker å reise alene i Belgia, Nederland og Tyskland også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...