Gå til innhold

Spraybrun

Fremhevede innlegg

Skrevet

Heisann,

er det noen som har prøvd sånn "spraybruning" i salong?

Får man en naturlig brunfarge av det? Hvor lenge varer fargen? Går den av gradvis og jevnt - eller blir det "skjoldete"? Er det noen som har hatt allergiske reaksjoner på behandlingen? Her jeg bor er det en sånn "Wah-Wah" salong som jeg har tenkt å prøve. Noen erfaringer - anyone!

Videoannonse
Annonse
Gjest Marion V2
Skrevet

Ja, jeg har tatt det en del ganger. Har rabatt-kort på nærmeste salong! :)

Det kommer litt ann på hvor du går,men min erfaring er værtfall at det blir naturlig(ikke så veldig forskjell fra selvbruning hjemme-det kommer jo også ann på merke og om du er nøye...). Jeg ble akkurat passe brun,men det går jo ann å se at du har tatt selvbruning selvfølgelig og også LUKTE det. Kjæresten min er vanligvis nokså klengete,men dagen etter et besøk i salongen for jeg vanligvis streng beskjed om å sitte en meter unna- mens han spiser....

Lukta varer i 2-3 dager,men det er til å overleve.

På meg varer fargen opptil 2 uker og fargen begynner å dabbe av etter 10 dager...

Der jeg tar det koster der 450 kr per gang+ at jeg får hver 5. gang gratis.

Jeg syns det er aaaalt for dyrt å betale for å bli brun. Er ikke så mye mer strev å styre en time hjemme og selv syns jeg ikke resulatete blir veldig mye bedre- muligens litt finere farge og den sitter jo mye lengre.

Men til en spesiell anledning, er det jo fint å kunne koste på seg dette!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...