AnonymBruker Skrevet 8. desember 2019 #1 Skrevet 8. desember 2019 (Var litt usikker på hvor jeg burde poste tråden, da jeg tenker på all intimitet og ikke nødvendigvis intimitet knyttet til sex, men prøver her) Er i midten av 20-årene og har aldri vert intim med noen. Har ikke tenkt på det som et problem før nå, vet ikke helt hvorfor jeg plutselig ser på det som et problem heller men... kanskje fordi jeg har innsett hvor mye jeg går glipp av og at jeg har lyst til å gjøre noe med det? Med intimitet tenker jeg på nærhet, kroppskontakt og berøring med en person man liker, er interessert i/ønsker et forhold til og lignende, (dvs andre enn familie, venner og andre). Har aldri opplevd f.eks det å holde hender, stryking, kyssing og alt det andre som hører med i et forhold. Føler at jeg savner dette, selv om jeg jo aldri har opplevd det, om det blir rett å si? Har ikke noen god forklaring på hvorfor det har blitt slik heller, har vel egentlig bare aldri møtt noen som har vist den type interesse? Har heller ikke turt å virkelig være direkte i forhold til slikt selv. Eller så kanskje jeg bare er en type person som virker fullstendig avstengt? Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det godt nok, men at jeg kanskje ikke virker som at jeg åpen for nærhet og intimitet eller at folk tenker de burde holde seg unna av en grunn jeg selv ikke ser? Vanskelig å si da jeg ikke helt klarer å skjønne dette selv. Kanskje noen kjenner seg selv igjen i dette eller har noen teorier om hvorfor dette har skjedd? Føler og det er litt "vanskelig" å være ærlig om dette eller å ta opp med andre, da jeg føler det kanskje er vanskelig å tro at jeg virkelig aldri har opplevd dette i en alder av 26 år, kanskje spesielt siden det ikke er noen (spesiell) grunn til det. Vet ikke helt hvem jeg skulle snakket med det om heller? Den beste løsningen er vel å bare prøve å få gjort noe med dette selv? Altså, kanskje prøve tinder eller andre datingsider? Eller prøve å delta på ett par fester eller oppsøke andre steder der en har større sjanse for å møte noen? Vet ikke helt... Noen som kanskje har noen forslag til hvordan en får gjort noe med dette? Hvor begynner jeg egentlig? Er det like greit å bare hopp i det eller hva? Anonymkode: c9cd1...41c 2
Gjest Anonym Bruker Skrevet 8. desember 2019 #2 Skrevet 8. desember 2019 (endret) 2 timer siden, AnonymBruker skrev: (Var litt usikker på hvor jeg burde poste tråden, da jeg tenker på all intimitet og ikke nødvendigvis intimitet knyttet til sex, men prøver her) Er i midten av 20-årene og har aldri vert intim med noen. Har ikke tenkt på det som et problem før nå, vet ikke helt hvorfor jeg plutselig ser på det som et problem heller men... kanskje fordi jeg har innsett hvor mye jeg går glipp av og at jeg har lyst til å gjøre noe med det? Med intimitet tenker jeg på nærhet, kroppskontakt og berøring med en person man liker, er interessert i/ønsker et forhold til og lignende, (dvs andre enn familie, venner og andre). Har aldri opplevd f.eks det å holde hender, stryking, kyssing og alt det andre som hører med i et forhold. Føler at jeg savner dette, selv om jeg jo aldri har opplevd det, om det blir rett å si? Har ikke noen god forklaring på hvorfor det har blitt slik heller, har vel egentlig bare aldri møtt noen som har vist den type interesse? Har heller ikke turt å virkelig være direkte i forhold til slikt selv. Eller så kanskje jeg bare er en type person som virker fullstendig avstengt? Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det godt nok, men at jeg kanskje ikke virker som at jeg åpen for nærhet og intimitet eller at folk tenker de burde holde seg unna av en grunn jeg selv ikke ser? Vanskelig å si da jeg ikke helt klarer å skjønne dette selv. Kanskje noen kjenner seg selv igjen i dette eller har noen teorier om hvorfor dette har skjedd? Føler og det er litt "vanskelig" å være ærlig om dette eller å ta opp med andre, da jeg føler det kanskje er vanskelig å tro at jeg virkelig aldri har opplevd dette i en alder av 26 år, kanskje spesielt siden det ikke er noen (spesiell) grunn til det. Vet ikke helt hvem jeg skulle snakket med det om heller? Den beste løsningen er vel å bare prøve å få gjort noe med dette selv? Altså, kanskje prøve tinder eller andre datingsider? Eller prøve å delta på ett par fester eller oppsøke andre steder der en har større sjanse for å møte noen? Vet ikke helt... Noen som kanskje har noen forslag til hvordan en får gjort noe med dette? Hvor begynner jeg egentlig? Er det like greit å bare hopp i det eller hva? Anonymkode: c9cd1...41c Har lest igjennom din tråden din 2 -3 ganger,og synes det er litt trist at du er komt iden situasjon du er i. Det at du nå har fått satt ord på dine følelser omkring dette kan kanskje bidra til at du kan endre på noe Kanskje har du noen gang møtt personer som du har fått noen følelser for , men vert for sjenert å vise det igjennom klemmer, og kyss fordi det ikkje har vert tradisjoner i din oppvekst. " Har man ikkje fått nærhet, så får ein vansker med å gji det tilbake ." Endret 8. desember 2019 av Anonym Bruker
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2019 #3 Skrevet 8. desember 2019 Antar du er en mann, så er jo ikke sikkert tinder er så realistisk. Men det finnes andre datingsider der normale menn og har en sjanse. Nettdating er nok lettere om man er sjenert, trenger ikke så mye mot for å sende en melding til noen over en skjerm. Anonymkode: bac98...42a
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2019 #4 Skrevet 9. desember 2019 18 timer siden, Anonym Bruker skrev: Har lest igjennom din tråden din 2 -3 ganger,og synes det er litt trist at du er komt iden situasjon du er i. Det at du nå har fått satt ord på dine følelser omkring dette kan kanskje bidra til at du kan endre på noe Kanskje har du noen gang møtt personer som du har fått noen følelser for , men vert for sjenert å vise det igjennom klemmer, og kyss fordi det ikkje har vert tradisjoner i din oppvekst. " Har man ikkje fått nærhet, så får ein vansker med å gji det tilbake ." Er nok tilbakeholden ja, men ikke på grunn av oppvekst, men kanskje heller redsel for å være sårbar? Anonymkode: c9cd1...41c 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2019 #5 Skrevet 9. desember 2019 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Antar du er en mann, så er jo ikke sikkert tinder er så realistisk. Men det finnes andre datingsider der normale menn og har en sjanse. Nettdating er nok lettere om man er sjenert, trenger ikke så mye mot for å sende en melding til noen over en skjerm. Anonymkode: bac98...42a Interessant at du tenker jeg er mann, hva er grunnen til det? Jeg er kvinne. Har prøvd tinder et par ganger, men følte det ikke var helt meg egentlig. Ble litt for overfladisk, og en rar/uvant måte å møte noen på. Anonymkode: c9cd1...41c 4
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2019 #6 Skrevet 9. desember 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Interessant at du tenker jeg er mann, hva er grunnen til det? Jeg er kvinne. Har prøvd tinder et par ganger, men følte det ikke var helt meg egentlig. Ble litt for overfladisk, og en rar/uvant måte å møte noen på. Anonymkode: c9cd1...41c Og du har aldri møtt noen du liker? Folk finner jo partnere på jobb/studie, felles interesser, byen eller tinder sånn generelt. Anonymkode: 1cdc5...677 1
Bamseklemmer Skrevet 9. desember 2019 #7 Skrevet 9. desember 2019 Jeg tror du er en vanlig kvinne som lengter etter kos og klem, det finnes ikke noe mere normalt enn det. Når vi får kos og klem føles det ut som vi er verd noe, det brenner i hjerte når vi får det, og det er et bevis på at man er godtatt som ektemake for å føre arven videre. Sånn er det i dyreverden også. Jeg ser du er full av kjærlighet når du beskriver hvordan du beskriver dine ønsker og savn... Jeg blir kosesyk bare av å lese innlegget ditt, for jeg vet nøyaktig hvordan det føles. Det er bare å glede seg til den dagen det skjer. Sender deg en god bamseklem, og håper det hjelper litt💚 4
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2019 #8 Skrevet 9. desember 2019 3 timer siden, Bamseklemmer skrev: Jeg tror du er en vanlig kvinne som lengter etter kos og klem, det finnes ikke noe mere normalt enn det. Når vi får kos og klem føles det ut som vi er verd noe, det brenner i hjerte når vi får det, og det er et bevis på at man er godtatt som ektemake for å føre arven videre. Sånn er det i dyreverden også. Jeg ser du er full av kjærlighet når du beskriver hvordan du beskriver dine ønsker og savn... Jeg blir kosesyk bare av å lese innlegget ditt, for jeg vet nøyaktig hvordan det føles. Det er bare å glede seg til den dagen det skjer. Sender deg en god bamseklem, og håper det hjelper litt💚 Du er litt av en player du bamseklemmer😂🤫 Lar ikke en sjangse gå ifra deg😂😂 Anonymkode: 87b56...bfb 12
Bamseklemmer Skrevet 9. desember 2019 #9 Skrevet 9. desember 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Du er litt av en player du bamseklemmer😂🤫 Lar ikke en sjangse gå ifra deg😂😂 Er du misunnerlig for at jeg er medmenneskelig nei? 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2019 #10 Skrevet 9. desember 2019 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du er litt av en player du bamseklemmer😂🤫 Lar ikke en sjangse gå ifra deg😂😂 Anonymkode: 87b56...bfb Han vil jo bare spre litt kjærlighet. Anonymkode: a7c8f...518 9
Gjest Familytree Skrevet 9. desember 2019 #11 Skrevet 9. desember 2019 Vet du om noen var interessert i deg før?
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2019 #12 Skrevet 9. desember 2019 Kjære trådstarter. Jeg er i AKKURAT samme situasjon som deg, jeg er en kvinne på 26 år selv. Jeg kjenner meg så godt igjen i innlegget ditt, og jeg vet heller ikke hvorfor det har blitt sånn - utenom at jeg selv er litt sjenert. Har selv møtt folk som jeg har fått sansen for, men har liksom ikke turt å ta det videre. Men så hjalp det litt å høre at det er flere i samme båt 😊 Anonymkode: c378f...acf 3
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2019 #13 Skrevet 9. desember 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Og du har aldri møtt noen du liker? Folk finner jo partnere på jobb/studie, felles interesser, byen eller tinder sånn generelt. Anonymkode: 1cdc5...677 Jo, har møtt flere jeg har likt. Har ikke vert forelsket selvsagt siden det aldri har gått "så langt", men har møtt mange jeg har vert interessert i eller betatt av. Ofte er det mest en en følelse av å få vite mer om personen eller et ønske om å bli kjent, ikke nødvendigvis typisk kjærlighet kanskje? Vanskelig å si, men problemet har vert at ingen av dem har vist interesse tilbake. Er jo vanskelig for meg å si hvorfor, om de virkelig ikke var interessert eller om jeg ikke var tydelig nok på at jeg likte dem så de derfor ikke innså dette? Men så er man og litt vant med at det er menn som "skal" ta kontakt først? Må jo selvfølgelig ikke være slik, men har i alle fall vert slik for alle mine venner og det man tenker er mest vanlig. Anonymkode: c9cd1...41c 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2019 #14 Skrevet 9. desember 2019 2 timer siden, Familytree skrev: Vet du om noen var interessert i deg før? Nei, har aldri fått vite om det så fall. Har jo vert interessert i en del forskjellige, så enkelte har jeg jo møtt én gang eller hatt lite kontakt med og andre over lang tid, som på skolen, forskjellige hobbyer/aktiviteter og i jobb. Er aldri noen som har vist det eller sagt det, og har heller aldri møtt noen utenom steder vi naturligvis møtes (unntatt fra tinder). Anonymkode: c9cd1...41c
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2019 #15 Skrevet 9. desember 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Kjære trådstarter. Jeg er i AKKURAT samme situasjon som deg, jeg er en kvinne på 26 år selv. Jeg kjenner meg så godt igjen i innlegget ditt, og jeg vet heller ikke hvorfor det har blitt sånn - utenom at jeg selv er litt sjenert. Har selv møtt folk som jeg har fått sansen for, men har liksom ikke turt å ta det videre. Men så hjalp det litt å høre at det er flere i samme båt 😊 Anonymkode: c378f...acf Er lett å føle seg som den eneste, er jo ikke så mange som er ærlige om dett, jeg er i alle fall ikke det på ekte og har heller aldri hørt om andre i samme situasjon. Kjenner meg igjen i det å ikke tørre ta det videre, jeg har alltid bare tenkt at den andre personen sikkert kommer til å ta initiativ om de er interesserte og at om de ikke gjør det så er de ikke interessert og det har jo ikke funket i det hele tatt til nå. Er også sjenert (innadvendt), så mulig en rett og kanskje må være litt mer direkte/ta kontakt selv når man er dét, rett og slett så folk faktisk skal skjønne at en er interessert? Har i alle fall opplevd ofte i forhold til vennskap at mennesker har tolket meg som uinteressert o.l. Anonymkode: c9cd1...41c
Gjest Familytree Skrevet 10. desember 2019 #16 Skrevet 10. desember 2019 (endret) 1 time siden, AnonymBruker skrev: Nei, har aldri fått vite om det så fall. Har jo vert interessert i en del forskjellige, så enkelte har jeg jo møtt én gang eller hatt lite kontakt med og andre over lang tid, som på skolen, forskjellige hobbyer/aktiviteter og i jobb. Er aldri noen som har vist det eller sagt det, og har heller aldri møtt noen utenom steder vi naturligvis møtes (unntatt fra tinder). Anonymkode: c9cd1...41c Kanskje mangler du erfaring. Jeg har null erfaring med å snakke med mennesker utenfor mitt vanlig miljø og i min nåværende jobb. Nå vi har nye kolleger og det er veldig vanskelig for meg å chatte med dem, mange synes at jeg er uhøflig pga min holdning, men jeg trenger bare tillit for å åpne meg og prate. Men jeg er helt sikkert det er noen interessert i deg, kanskje han/hun er sjenert😊 Endret 10. desember 2019 av Familytree
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2019 #17 Skrevet 10. desember 2019 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Interessant at du tenker jeg er mann, hva er grunnen til det? Jeg er kvinne. Har prøvd tinder et par ganger, men følte det ikke var helt meg egentlig. Ble litt for overfladisk, og en rar/uvant måte å møte noen på. Anonymkode: c9cd1...41c Jeg tenkte du var kvinne ut i fra måten du skrev på. men du kan trøste deg med at hadde du hvert mann hadde du hvert en taper i mange kvinners øyne. Anonymkode: 31515...921
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2019 #18 Skrevet 10. desember 2019 På 8.12.2019 den 22.01, AnonymBruker skrev: Antar du er en mann, så er jo ikke sikkert tinder er så realistisk. Men det finnes andre datingsider der normale menn og har en sjanse. Nettdating er nok lettere om man er sjenert, trenger ikke så mye mot for å sende en melding til noen over en skjerm. Anonymkode: bac98...42a Du må virkelig være dum? Hvorfor antar du at ts er mann? Jeg skjønner ikke hvorfor moderatorene ikke stenger deg ute for evig fra kg. Tipper det er samme person som lager falsk propaganda om at det er så jævla synd på dere menn og at dere er så ensomme og buhu. Mens damer får alt de peker på uansett hvor stygge, dumme, slemme og fattige de er. Og jeg er virkelig LEI alle trådene og kommentarene dine om dette og håper du blir påkjørt av en bil i dag, så slipper jeg å bli dårlig av å lese all dritten din her inne. Som ikke har rot i virkeligheten for fem flate øre. Skaff deg hjelp og et liv. Jeg skjønner bare ikke hvorfor folk gidder å svare i trådene dine eller at du får være her inne og ødelegge hele forumet. Blir kvalm av hvor bunnslam folk kan være og oppføre seg. Kanskje ikke rart du er singel. Anonymkode: 8ddb7...f3f 1
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2019 #19 Skrevet 10. desember 2019 15 timer siden, Bamseklemmer skrev: Jeg tror du er en vanlig kvinne som lengter etter kos og klem, det finnes ikke noe mere normalt enn det. Når vi får kos og klem føles det ut som vi er verd noe, det brenner i hjerte når vi får det, og det er et bevis på at man er godtatt som ektemake for å føre arven videre. Sånn er det i dyreverden også. Jeg ser du er full av kjærlighet når du beskriver hvordan du beskriver dine ønsker og savn... Jeg blir kosesyk bare av å lese innlegget ditt, for jeg vet nøyaktig hvordan det føles. Det er bare å glede seg til den dagen det skjer. Sender deg en god bamseklem, og håper det hjelper litt💚 Du er så kvalm og desperat. Hele forumet er bare fylt av søppel og folk som bare tenker på en ting. Hvor mange skal du ligge med? Skal du sitte å runke til anonyme brukere på kg? Du vet jo ikke åssen de ser ut eller åssen de er engang. Lættis. Du dømmer folk utifra åssen de skriver. Sier mye om deg som person. Du gjør deg selv veldig uattraktiv sånn du holder på her inne. Du har nok aldri hatt en ordentlig dame eller kommer til å få. Ingen damer har vært ordentlig interessert i deg heller mest sannsynlig. Jeg avskyr sånne menn som deg, som forelsker seg i alt som går og puster. Den oppførselen og desperatheten etter et kvinnfolk. Det er latterlig. Jeg orker bare ikke menn som skal prøve seg på absolutt alt som krysser deres vei og må flørte med alt. Skaff deg standarder, skaff deg sosial kompetanse osv, så vil også bra damer ha deg. Anonymkode: 8ddb7...f3f 3
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2019 #20 Skrevet 10. desember 2019 12 timer siden, Bamseklemmer skrev: Er du misunnerlig for at jeg er medmenneskelig nei? Er forskjell på medmenneskelighet og desperat, kåt og ekkel upassende oppførsel. Jeg har møtt medmenneskelige folk før, de har i hvert fall ikke behov for å flørte med folk og bruke upassende seksuelle tilnærminger. Anonymkode: 8ddb7...f3f 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå