Væren Skrevet 30. mai 2005 #21 Skrevet 30. mai 2005 Nå har jeg også sett og hørt... Men jammen: Hun tok det jo utrolig fint, da! Hadde dødd på meg, jeg!
Gjest Violetta Skrevet 30. mai 2005 #22 Skrevet 30. mai 2005 Synes det virker litt for planlagt jeg, har ikke sett at norske nyhetsopplesere har for vane å plukke opp papirer fra gulvet. Men morsomt likevel...
Gjest manic Skrevet 30. mai 2005 #23 Skrevet 30. mai 2005 Nå skal jeg komme her og ødelegge hele moroa, slemme meg.. Men det var nok bare skuespill, hun feis jo to ganger i løpet av programmet, og det ene innslaget handlet om fiselukt på utesteder i forbindendelse med røykeloven..
Gjest Lilleulv i.i. Skrevet 31. mai 2005 #25 Skrevet 31. mai 2005 Tror serveren kræsja i går pga sinnsyk pågang Er nok bare fake ja... Det var litt misvisende å kun legge ut den delen der, hvis man så hele nyhetssendingen som lå på sol.no, så kunne man se at det var et innslag om promping tidligere i sendingen der de hadde den samme lyden. så jeg gjetter at det var gutta bak der som tulla litt med henne på slutten, eller det var planlagt hele greiene
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå