AnonymBruker Skrevet 8. desember 2019 #1 Skrevet 8. desember 2019 Helt siden mensen kom inn i livet mitt i 13 årsalderen, har det vært et mareritt når det kommer til smerter. Det verste er når folk rundt deg ikke forstår, - til og med kvinner. Fordi hvorfor skal smerte bli fordelt likt? Nei, la en gruppe kvinner oppleve large, en annen medium og så kan de heldige få small, x-small og så videre.. Men det verste er når du som jobber på skole og er med på svømmingene, får "it" hver gang det er svømming. Og når det kommer til høytider og ferier, hvorfor går det ikke an å ha litt flaks? Så ja, jeg trengte en plass for å få ut litt frustrasjon. Jeg har smertestillende som skal funke, men bare av og til velger å gjøre det. Heldigvis er jeg så glad for den smerten jeg mottok i dag da jeg slipper å få den til jul i år noe jeg setter pris på. THANK YOU Anonymkode: 21fea...1fe 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2019 #2 Skrevet 8. desember 2019 Begynn på P-piller eller minipiller, så slipper du mensen. Anonymkode: cec92...a5a
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2019 #3 Skrevet 8. desember 2019 Jeg har også sterke menssmerter. Det er kjipt å bli satt ut av spill av noe som andre bare opplever som litt plagsomt. For meg har det blitt litt bedre etter svangerskap og fødsel. Jeg lurer på om jeg kan ha endometriose, har aldri blitt utredet for det. Det kan være noe å sjekke ut for deg også. Anonymkode: 0762e...75d
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2019 #4 Skrevet 8. desember 2019 Jeg hadde veldig sterke menssmerter før jeg fikk barn. Naproxen blandet med Paralgin Forte tok det ikke engang. Det var grusomt! P-piller hjalp litt, men ikke stort. Ikke vil kroppen min hoppe over mensen heller, prøvde flere merker. Det hjalp som sagt å få barn. Du har min største sympati! Anonymkode: cb222...6a3
Djungelvrål Skrevet 8. desember 2019 #5 Skrevet 8. desember 2019 Ikke alltid p.piller hjelper på verken å utsette mens eller å minske smerter, jeg kan bare utsette mens i 5 uker , blør litt mindre men har like mye vondt som før. Tar naproxen men de tar bare toppen av smertene. Lært meg å leve med det.
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2019 #6 Skrevet 8. desember 2019 Begynn på prevesjon. Med p-piller kan du styre når du skal ha mensen og ikke. Paracet, Ibux og Naproxen tar ikke sterke menssmerter. Paralgin forte er det eneste som funker for meg, det får du på resept hos legen. Anonymkode: 72382...865
Djungelvrål Skrevet 8. desember 2019 #7 Skrevet 8. desember 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Begynn på prevesjon. Med p-piller kan du styre når du skal ha mensen og ikke. Paracet, Ibux og Naproxen tar ikke sterke menssmerter. Paralgin forte er det eneste som funker for meg, det får du på resept hos legen. Anonymkode: 72382...865 Alle kan ikke det, jeg kan ikke det.
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2019 #8 Skrevet 9. desember 2019 Jeg hadde god effekt av lavkarbo. Etter jeg sluttet var jeg fortsatt mye bedre enn før. Det er noen år siden nå. Fortsatt prøver jeg å holde meg unna brødmat rett før mensen og føler det hjelper. Spiser jeg mye brød før mensen får jeg kraftige kramper. Jeg sluttet med lavkarbo fordi det til slutt var vanskelig å holde vekten og også at det var vanskelig å holde motivasjonen i dagliglivet, med mann og barn. Hadde ville forsøkt for en periode uansett om du har det så ille. Anonymkode: fb09d...f56
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå