Gå til innhold

Angst for omgangssyke

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan noen hjelpe meg !! Jeg har så seriøst angst for den spysyka !  Nå går det overalt føler jeg og får snapper av folk som ligger syke . Og jeg , jeg blir kvalm bare av tanken!  Jeg går på medisiner mot angst så blir generelt redd mye men angsten er egentlig under kontroll nå. Men nå i disse sykdomstider blir jeg gal! Klarer ikke fungere , er så redd jeg ellwe noen i familien får det. Har 3 barn så sannsynligheten er jo stor og jobber i bhg selv....kan noen sette ting litt i perspektiv for meg! At jeg overlever om jeg får den? Å spy er det verste jeg vet! Ligge på badegulvet hele natta å henge over doskåla.... off off off😫😫😫😫

Anonymkode: 24bd3...dd3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vask hendene godt, ta c-vitamin kanskje. Eller spis mye frukt med c-vitamin som mandariner, appelsin osv.

Beste måten å bekjempe sykdommer er å ha et godt kosthold og god hygiene.

Anonymkode: c3f53...1e4

Skrevet

Unngå å røre for mye rundt munn med hendene når du er på offentlige steder, det er ofte slik smitte sprer seg.

At man tar på noe som noen har nyst på, også tar man seg på munnen. Vips, så er man smittet.

Men viktig å ikke bli hysterisk også.

Anonymkode: c3f53...1e4

Skrevet

Kjøp antibac og vask hendene med det hver gang du har håndhilst på noen. Kjøp også hvitløk hjelper på immunforsvaret og tenne stearinlys Hjelper på når det er vinter. Men ihvertdall hvit løk og antibac og influensa vaksine de nok lurt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...