Gå til innhold

Han fikk meg til å squirte!!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har aldri fått til dette før, verken på egenhånd eller med partner. Det var veldig spennende da det plutselig skjedde og jeg sprutet 5 ganger. Det er veldig rart i og med at jeg har samme partner som tidligere og har aldri fått det til før så hvorfor skulle det plutselig komme så mye og ofte? Uansett: det luktet veldig rart. I dag, Første gang han fingret meg, var ingen klar over at etter i det hele tatt kunne skje med meg, men et skjedde jo selvfølgelig mens vi var på en 5-timers biltur som betyr at jeg satt med våte klær hele veien. Det luktet ikke urin, men litt rart. Vet ikke om han merket det, men jeg følte meg veldig ekkel. Han synes jo det var veldig sexy. Nå har jeg fått litt «angst» for at det skal skje igjen fordi jeg følte meg så ekkel og skitten av all denne squitingen. Men jeg kan ikke styre det selv heller. Jeg vet det er en eviggående krangel om det er urin eller annen sekret, og det er vel logisk at det er litt urin i det hvis det luktet smått urin? Det kom fra skjeden min, ikke urinrøret og jeg tisset ikke på meg underveis heller. 

Anonymkode: 58fa1...a26

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du pissa...

Anonymkode: 1404c...bb1

• Liker 2
Skrevet (endret)

Endret av annebanane
  • Liker 3
Skrevet

Det sprutet ut av skjeden din? 🤣

• Liker 1
Skrevet

Det er urin, og det kommer fra urinrøret. Dette er dokumentert.

Skrevet

You lucky girl 🥳

Anonymkode: dfa90...064

Skrevet

Den angsten må forsøke å glemme.  Hvis du tror at det kan skje ute på tur, så ha med skift, og håndkle. Og i senga går det an å ta forholdsregler for å berge madrassen. Ikke overtenk det med lukt og sånt,  bare gjør noen praktiske tiltak, og nyt det. 

Bare overse alle kommentarer her om hva det er, og hvor det kommer fra. Hva har det å si? 

Anonymkode: 93fa0...d29

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...