AnonymBruker Skrevet 8. desember 2019 #1 Skrevet 8. desember 2019 Dater og skriver med en mann. Han svarer greit på mine spm, men når jeg skriver om noe jeg har eller sånt så skriver han ingenting om det. For meg ligger det naturlig å skrive så kjekt osv eller ihvertfall skrive noe når den andre forteller. Er det vanlig eller? Sier det noe om interessen for det jeg gjør på? Anonymkode: 6155a...b7d
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2019 #2 Skrevet 8. desember 2019 Det er et tegn på manglende interesse eller manglende intelligens. Anonymkode: cd5f9...7de 4
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2019 #3 Skrevet 8. desember 2019 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er et tegn på manglende interesse eller manglende intelligens. Anonymkode: cd5f9...7de Synes det ikke er noe positivt hva det enn måtte være. Anonymkode: 6155a...b7d
GrønnNellik68 Skrevet 8. desember 2019 #4 Skrevet 8. desember 2019 Er du ikke 100% sikker i magefølelsen din så stemmer nok. Er en mann interessert så syns det. For min del ser jeg jo de som interesserert i meg og jeg er lunken så er de veldig på. Og d er synd det aldri klaffer begge veier. De som jeg har likt har vært lunken til meg. Magefølelsen vet svaret men man vil så mye så man overstyrer magefølelsen sin og dermed ser ikke realiteten. Start å lytt til magefølelsen og vær 100% ærlig mot deg selv. 3
Bunuel Skrevet 8. desember 2019 #5 Skrevet 8. desember 2019 Kanskje han bare er veldig lite materialistisk og ikke bryr seg så mye om hvem som har hva?
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2019 #6 Skrevet 8. desember 2019 Beklager, skrivefeil. Ikke hva jeg har, en har gjort eller forteller noe i meld. Så føler det spm hvorfor skal jeg da fortelle hva jeg driver med da. Anonymkode: 6155a...b7d
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2019 #7 Skrevet 8. desember 2019 Kjenner et par stykker som er sånn på nett. Aldri mer enn tre ord med to stavelser, de virker direkte sure og uinteresserte. Samtidig er de smilende og engasjerte når man faktisk møter dem. Enkelte er bare ikke flinke til å kommunisere i tekstform. Anonymkode: dabb7...d1f
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2019 #8 Skrevet 8. desember 2019 Takker for svar. Er gjerne ikke alle og gjerne spesielt menn som ikke er så flink på sånt. Anonymkode: 6155a...b7d
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2019 #9 Skrevet 9. desember 2019 Jeg svarer ikke «utfyllende nok» på meldinger, og kan sikkert virke totalt uinteressert hvis man dømmer utifra hvordan jeg tekster. Det er rett og slett fordi jeg hater å tomprate på meldinger, jeg synes det er gørr kjedelig og energikrevende. I tillegg går man liksom tom for ting å snakke om når man først møtes. Men IRL er jeg ofte veldig intr allikevel. Anonymkode: ca6e9...697
Gjest bienvilleparish Skrevet 9. desember 2019 #10 Skrevet 9. desember 2019 13 timer siden, Bente1234 skrev: Er du ikke 100% sikker i magefølelsen din så stemmer nok. Er en mann interessert så syns det. For min del ser jeg jo de som interesserert i meg og jeg er lunken så er de veldig på. Og d er synd det aldri klaffer begge veier. De som jeg har likt har vært lunken til meg. Magefølelsen vet svaret men man vil så mye så man overstyrer magefølelsen sin og dermed ser ikke realiteten. Start å lytt til magefølelsen og vær 100% ærlig mot deg selv. Amen
Bamseklemmer Skrevet 9. desember 2019 #11 Skrevet 9. desember 2019 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Dater og skriver med en mann. Han svarer greit på mine spm, men når jeg skriver om noe jeg har eller sånt så skriver han ingenting om det. For meg ligger det naturlig å skrive så kjekt osv eller ihvertfall skrive noe når den andre forteller. Det er nå du ser hva slags type du evt. skal leve med TS! Det med å få respons for noe man har eller gjør, er jo nødvendig for å få en koselig samtale. Det kalles også oppmuntring, blir det bare enveiskjøring, er det mest sannsylig slik du vil få det i det daglige liv med han. Å ha ei god personlighet og et godt indre er et must for meg, og du har det💚 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2019 #12 Skrevet 9. desember 2019 10 timer siden, Bamseklemmer skrev: Det er nå du ser hva slags type du evt. skal leve med TS! Det med å få respons for noe man har eller gjør, er jo nødvendig for å få en koselig samtale. Det kalles også oppmuntring, blir det bare enveiskjøring, er det mest sannsylig slik du vil få det i det daglige liv med han. Å ha ei god personlighet og et godt indre er et must for meg, og du har det💚 Ja, det et det som lar meg gå i tenkeboksen her. Han viser det lite i meldinger og gjerne mer om sitt og mindre fysisk (uten sex) en jeg ønsker han skal være. Ting blir det vel ikke mer av med tiden heller. Anonymkode: 6155a...b7d
Bamseklemmer Skrevet 9. desember 2019 #13 Skrevet 9. desember 2019 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, det et det som lar meg gå i tenkeboksen her. Han viser det lite i meldinger og gjerne mer om sitt og mindre fysisk (uten sex) en jeg ønsker han skal være. Ting blir det vel ikke mer av med tiden heller. Smart jente du, husk at ved sextørke man finner den som er deg mest kjær. Sex skal være bonus for god oppførsel🙈
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå