Gå til innhold

Store pupper!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ligger i stua i febertåka, tenker på store pupper. Tror om det hadde kommet noen på besøk så hadde jeg blitt frisk på null komma nix! Hva syns dere er den perfekte størrelsen? 

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 minutter siden, SinEater skrev:

Ligger i stua i febertåka, tenker på store pupper. Tror om det hadde kommet noen på besøk så hadde jeg blitt frisk på null komma nix! Hva syns dere er den perfekte størrelsen? 

Jeg har 75 D

Anonymkode: bc520...50a

• Liker 1
Skrevet

Jeg har hvitost på knekkebrødet og drakk et glass saft tidligere. Nå ser jeg på American horror story og har på meg pledd. Finnes ikke en perfekt størrelse. Pupper er fine (nesten) uansett.

• Liker 5
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har 75 D

Gratulere? 😂 

Skrevet
2 minutter siden, Bunuel skrev:

Jeg har hvitost på knekkebrødet og drakk et glass saft tidligere. Nå ser jeg på American horror story og har på meg pledd. Finnes ikke en perfekt størrelse. Pupper er fine (nesten) uansett.

Bare nesten 😉 

Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har 75 D

Det er jo ikke store pupper 😂

Anonymkode: 864d6...7db

• Liker 1
Skrevet

Jeg har små, faste pupper. Jeg elsker de, for da tiltrekker jeg meg ikke dumme, puppefikserte, overfladiske menn. TAKK GUD! 

Anonymkode: c0d3c...b53

• Liker 9
Skrevet

Tror det var en meget fin størrelse under den skjorten... 

Anonymkode: bda35...c4c

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Jeg har små, faste pupper. Jeg elsker de, for da tiltrekker jeg meg ikke dumme, puppefikserte, overfladiske menn. TAKK GUD! 

Samme her. Jeg har en håndfull faste pupper og er fornøyd med det. Heldigvis har jeg så langt ikke vært borti skikkelig utseendefikserte menn som foretrekker en størrelse framfor andre. Da passer vi virkelig ikke sammen. Jeg hadde også blitt litt skeptisk dersom han kun likte små pupper også. Da er han ikke særlig åpen som person, ville jeg tenkt. Har bare fått komplimenter for puppene mine, men setter også pris på at de liker andre kroppsformer også. Det er bare flott å høre! Samboeren min sa at han egentlig tenkte lite på kropp og utseende da han var singel. Han kunne godt ende opp med noen som var tyngre enn han f.eks. Jeg synes det er et godt tegn, at han ikke er overfladisk. Jeg er ganske lik selv. Selvfølgelig synes man som regel at den man er med er fin, men det må ikke nødvendigvis være photoshop-fin. Haha...

• Liker 3
Skrevet
37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For at jeg liker store bryster gjør meg overfladisk og dum. Du må være morsom på fest 😉 

• Liker 2
Skrevet
42 minutter siden, ntrane skrev:

Har 80 g cup

Ikke dårlig, gratulere! 😁 

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Trist du skal kommentere slik, for du fremstår som alt annet enn fornøyd. 

Sint, bitter og grinete. 

Små pupper er like digg som store og mellomstore.

Anonymkode: 7b314...1f0

• Liker 3
Skrevet

Det kommer ann på om de er ekte eller falske. Store ekte har alltid heng, det syns jeg ikke er pent.

Store silikon kan være fint om de er vellykka, og passer personen.

Symmetri er viktig, og små areolaer.

Anonymkode: 1ec7b...d07

• Liker 1
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det kommer ann på om de er ekte eller falske. Store ekte har alltid heng, det syns jeg ikke er pent.

Store silikon kan være fint om de er vellykka, og passer personen.

Symmetri er viktig, og små areolaer.

Anonymkode: 1ec7b...d07

Nå syns jeg du var pirkete! Pupper med heng er jo bare digg! Og store areolaer er super deilig! 

• Liker 1
Skrevet

Har aldri brydd meg om puppestørrelse, det er irrelevant. Jeg har aldri vært borti store riktignok, men det er fordi jeg har vært sammen med veldig slanke kvinner. Det viktigste er at puppene er ekte, ellers blir kvinnen som luft for meg.

Anonymkode: 46817...f86

Skrevet

Jeg tror 70 D er perfekt.

Anonymkode: e3b37...7c5

Skrevet

Store pupper gjør vondt for rygg og nakke. Det er også vanskelig å finne riktige klær og bh. Tettsittende gensere kan gå sin vei. Har 60 G

Anonymkode: 77ee7...29d

Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor sier du det? 

Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

får jeg se?

Anonymkode: 2c45e...dc4

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...