SinEater Skrevet 8. desember 2019 #1 Skrevet 8. desember 2019 Ligger i stua i febertåka, tenker på store pupper. Tror om det hadde kommet noen på besøk så hadde jeg blitt frisk på null komma nix! Hva syns dere er den perfekte størrelsen? 2
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2019 #2 Skrevet 8. desember 2019 3 minutter siden, SinEater skrev: Ligger i stua i febertåka, tenker på store pupper. Tror om det hadde kommet noen på besøk så hadde jeg blitt frisk på null komma nix! Hva syns dere er den perfekte størrelsen? Jeg har 75 D Anonymkode: bc520...50a 1
Bunuel Skrevet 8. desember 2019 #3 Skrevet 8. desember 2019 Jeg har hvitost på knekkebrødet og drakk et glass saft tidligere. Nå ser jeg på American horror story og har på meg pledd. Finnes ikke en perfekt størrelse. Pupper er fine (nesten) uansett. 5
SinEater Skrevet 8. desember 2019 Forfatter #4 Skrevet 8. desember 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har 75 D Anonymkode: bc520...50a Gratulere? 😂
SinEater Skrevet 8. desember 2019 Forfatter #5 Skrevet 8. desember 2019 2 minutter siden, Bunuel skrev: Jeg har hvitost på knekkebrødet og drakk et glass saft tidligere. Nå ser jeg på American horror story og har på meg pledd. Finnes ikke en perfekt størrelse. Pupper er fine (nesten) uansett. Bare nesten 😉
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2019 #6 Skrevet 8. desember 2019 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har 75 D Anonymkode: bc520...50a Det er jo ikke store pupper 😂 Anonymkode: 864d6...7db 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2019 #8 Skrevet 8. desember 2019 Jeg har små, faste pupper. Jeg elsker de, for da tiltrekker jeg meg ikke dumme, puppefikserte, overfladiske menn. TAKK GUD! Anonymkode: c0d3c...b53 9
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2019 #9 Skrevet 8. desember 2019 Tror det var en meget fin størrelse under den skjorten... Anonymkode: bda35...c4c 1
s0la Skrevet 8. desember 2019 #10 Skrevet 8. desember 2019 1 minutt siden, AnonymBruker said: Jeg har små, faste pupper. Jeg elsker de, for da tiltrekker jeg meg ikke dumme, puppefikserte, overfladiske menn. TAKK GUD! Anonymkode: c0d3c...b53 Samme her. Jeg har en håndfull faste pupper og er fornøyd med det. Heldigvis har jeg så langt ikke vært borti skikkelig utseendefikserte menn som foretrekker en størrelse framfor andre. Da passer vi virkelig ikke sammen. Jeg hadde også blitt litt skeptisk dersom han kun likte små pupper også. Da er han ikke særlig åpen som person, ville jeg tenkt. Har bare fått komplimenter for puppene mine, men setter også pris på at de liker andre kroppsformer også. Det er bare flott å høre! Samboeren min sa at han egentlig tenkte lite på kropp og utseende da han var singel. Han kunne godt ende opp med noen som var tyngre enn han f.eks. Jeg synes det er et godt tegn, at han ikke er overfladisk. Jeg er ganske lik selv. Selvfølgelig synes man som regel at den man er med er fin, men det må ikke nødvendigvis være photoshop-fin. Haha... 3
SinEater Skrevet 8. desember 2019 Forfatter #11 Skrevet 8. desember 2019 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har små, faste pupper. Jeg elsker de, for da tiltrekker jeg meg ikke dumme, puppefikserte, overfladiske menn. TAKK GUD! Anonymkode: c0d3c...b53 For at jeg liker store bryster gjør meg overfladisk og dum. Du må være morsom på fest 😉 2
SinEater Skrevet 8. desember 2019 Forfatter #12 Skrevet 8. desember 2019 42 minutter siden, ntrane skrev: Har 80 g cup Ikke dårlig, gratulere! 😁
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2019 #13 Skrevet 8. desember 2019 1 hour ago, AnonymBruker said: Jeg har små, faste pupper. Jeg elsker de, for da tiltrekker jeg meg ikke dumme, puppefikserte, overfladiske menn. TAKK GUD! Anonymkode: c0d3c...b53 Trist du skal kommentere slik, for du fremstår som alt annet enn fornøyd. Sint, bitter og grinete. Små pupper er like digg som store og mellomstore. Anonymkode: 7b314...1f0 3
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2019 #14 Skrevet 8. desember 2019 Det kommer ann på om de er ekte eller falske. Store ekte har alltid heng, det syns jeg ikke er pent. Store silikon kan være fint om de er vellykka, og passer personen. Symmetri er viktig, og små areolaer. Anonymkode: 1ec7b...d07 1
SinEater Skrevet 8. desember 2019 Forfatter #15 Skrevet 8. desember 2019 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det kommer ann på om de er ekte eller falske. Store ekte har alltid heng, det syns jeg ikke er pent. Store silikon kan være fint om de er vellykka, og passer personen. Symmetri er viktig, og små areolaer. Anonymkode: 1ec7b...d07 Nå syns jeg du var pirkete! Pupper med heng er jo bare digg! Og store areolaer er super deilig! 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2019 #16 Skrevet 8. desember 2019 Har aldri brydd meg om puppestørrelse, det er irrelevant. Jeg har aldri vært borti store riktignok, men det er fordi jeg har vært sammen med veldig slanke kvinner. Det viktigste er at puppene er ekte, ellers blir kvinnen som luft for meg. Anonymkode: 46817...f86
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2019 #17 Skrevet 8. desember 2019 Jeg tror 70 D er perfekt. Anonymkode: e3b37...7c5
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2019 #18 Skrevet 8. desember 2019 Store pupper gjør vondt for rygg og nakke. Det er også vanskelig å finne riktige klær og bh. Tettsittende gensere kan gå sin vei. Har 60 G Anonymkode: 77ee7...29d
SinEater Skrevet 8. desember 2019 Forfatter #19 Skrevet 8. desember 2019 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror 70 D er perfekt. Anonymkode: e3b37...7c5 Hvorfor sier du det?
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2019 #20 Skrevet 8. desember 2019 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror 70 D er perfekt. Anonymkode: e3b37...7c5 får jeg se? Anonymkode: 2c45e...dc4 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå