AnonymBruker Skrevet 8. desember 2019 #1 Skrevet 8. desember 2019 Hei! Jeg er en mann på 44 i et langt forhold der sex er ganske dødt. Jeg onanerer ofte, kanskje, 5 -10 ganger i uken. Mest gjør jeg det for å tømme kroppen for seksuelle spenninger, det gjør rett og slett at jeg fungerer bedre i hverdagen Er jeg over gjennomsnittet kåt? Er det jeg som er rar eller gjør noe feil? Kona sier sex en gang per måned er mer enn nok, jeg mener hun har liten seksuell drift. Jeg mener vel ikke at hun direkte gjør noe feil, hun bare er «sånn» , jeg anklager altså ikke henne for noe, jeg bare innser at vi er veldig ulike Hun mener jeg er sexgal, avhengig og avviker. Jeg vurderer å gå fra henne pga dette, men føler det blir egoistisk også Anonymkode: 2728d...71d
visp Skrevet 8. desember 2019 #2 Skrevet 8. desember 2019 Jeg syns det høres helt normalt ut, sexlysten din. Hun svarer nok som hun gjør som et forsvar. Det er nok en verkebyll i forholdet at hun ikke har sexlyst. Det at hun kaller deg de tingene er jo ikke greit. 2
Hr. Aktiv Skrevet 8. desember 2019 #3 Skrevet 8. desember 2019 Du skisserer mye likt mange menn sliter med. Det å ha ulik lyst medfører problemer på sikt. Det at hun bruker sexgal er jo bare innertier egentlig. Man er ikke det selv om man har lyst på sex. Damer ser ut som å få utløp for sin sexualitet igjennom mange andre ting enn sex. Selv har jeg opplevd dette fra partner dog var mangel på sexlyst bare her hjemme for ute blandt andre menn var den helt topp. Synes det var litt rart at hun fortsatt valgte å bo med meg da alle andre var mye bedre og hottere. Du står fritt i å velge eller fortsette der du er. 2
Gjest Warrior Skrevet 8. desember 2019 #4 Skrevet 8. desember 2019 Hvorfor lar du hun bestemme over sexlivet ditt? Hun kan ikke nekte deg å ha sex så enten får hun godta at du har sex med andre eller så slår du opp og finner deg ei dame som vil ha sex. Finnes nok av kåte damer.
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2019 #5 Skrevet 8. desember 2019 Synes ikke du virker sexgal nei. Jeg er ei temmelig voksen dame, faktisk eldre enn deg, har behov omtrent på samme nivå 🤷♀️. Kan gå noen dager mellom av og til men sjelden og aldri mer enn ei uke. Forstår meg ikke på sånne som kona di. Eller på sånne som deg som gifter seg med dem. Det kan jo ikke ha blitt sånn over natta? Anonymkode: da2c8...48a
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2019 #6 Skrevet 8. desember 2019 Nei, ikke blitt sånn over natta, men hun har da andre kvaliteter også Problemet er ko bare at sex blir så innmari viktig når man ikke får nok av det og, kanskje bør man avklare sexbehovet med seg selv og partner før man flytter sammen - jeg burde skjønt tidlig at dette kom til å bli et problem Anonymkode: 2728d...71d
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2019 #7 Skrevet 8. desember 2019 Kan relatere meg til dette TS, da jeg er i midten av tredveårene og opplever litt det samme. Har dog sex noe hurtigere enn det du skisserer, men jeg har sagt klart i fra at jeg synes dette er viktig i et forhold og at vi som et par må jobbe med å vekke denne delen til live igjen hvis det ikke skal gå skeis. Som du sier er det andre kvaliteter enn sex som definerer et forhold, men i mine øyne er et forhold uten sex bare et vennskap med felles forpliktelser (barn, hus, hytte, stasjonsvogn og bikkje). Foreslår at du skrur av Kvinneguiden og setter deg ned med henne en kveld og diskuterer dette sammen for å finne en god løsning som fungerer for dere begge. Du skal ikke finne svaret på hvordan du skal håndtere forholdet ditt her, det blir dessverre litt for dumt Anonymkode: ba5c3...77c 1
Hr. Aktiv Skrevet 8. desember 2019 #8 Skrevet 8. desember 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei, ikke blitt sånn over natta, men hun har da andre kvaliteter også Problemet er ko bare at sex blir så innmari viktig når man ikke får nok av det og, kanskje bør man avklare sexbehovet med seg selv og partner før man flytter sammen - jeg burde skjønt tidlig at dette kom til å bli et problem Anonymkode: 2728d...71d Det er ofte da problemene starter når man flytter sammen. Desverre mange som opplever det.
PURE/HONEY Skrevet 8. desember 2019 #9 Skrevet 8. desember 2019 Du burde ha tatt dette i betraktning da du valgte å bli sammen med en person av det kvinnelige kjønn. Sier ikke det for å hakke ned på verken deg eller henne, men noen ganger synes jeg det er litt morsomt hvordan folk tidlig i forholdet har så høye forhåpninger til fremtiden av forholdet. Folk med rosefargede briller er søte, as. 2
Hanako Skrevet 9. desember 2019 #10 Skrevet 9. desember 2019 Jeg vil absolutt ikke kalle deg for sex-gal, synes det var en unødvendig kommentar fra henne. I mine øyne er det normalt for menn å runke såpass ofte når sex ikke er tilgjengelig, uten at det gjør dem til sex-galinger. 1
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2019 #11 Skrevet 16. desember 2019 On 12/9/2019 at 2:02 AM, Hanako said: Jeg vil absolutt ikke kalle deg for sex-gal, synes det var en unødvendig kommentar fra henne. I mine øyne er det normalt for menn å runke såpass ofte når sex ikke er tilgjengelig, uten at det gjør dem til sex-galinger. Har samme problemet, og må runke hver dag for å roe ned kroppen. Før vi giftet oss hadde vi sex et par ganger om dagen. Vi nøt det begge, men mest jeg. Senere har det blitt langt minder. Kanskje en gang i måneden. Har blitt et stort problem for meg. Nakne damer på nettet og onani for å stille den verste tørsten. Ingenting jeg sakner like mye som fravær av å ligge med kvinner. Men har aldri vært utro! Anonymkode: b3a6f...222
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå