Gå til innhold

Appocillin- når begynner den å virke?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei! Jeg fikk appocilin på torsdag for betennelse i en tannrot. Jeg hadde da gått med tannverk halvannen uke, og tatt Paracet + Ibux. På tirsdag-torsdag var smertene avtagende og jeg tok ikke Paracet og Ibux og sov for første gang på 10 dager. 

Jeg har tatt apocillin x4 siden torsdag morgen, men i går begynte jeg å få smerter igjen. Jeg har derfor måtte begynt å tatt Paracet og Ibux igjen også. 

Når kan jeg forvente at apocillinen begynner å virke og at betennelsen og tannverk avtar?

Når jeg har brukt apocillin tidligere (mot andre infeksjoner) har det funka/hatt begynnende virkning nesten med en gang. 

Anonymkode: 25433...3b8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den skulle ha virket nå. Kanskje denne gangen det er feil pencilin. Du bør kontakte tannlegen din i morgen. Da jeg fikk betennelse i tannrot fikk jeg to forskjellige typer samt skikkelig smertestillende på resept. Husker ikke hva de heter men det er ikke relevant her.  

Skrevet

Det kan godt være at apocillinen virker, men at det er selve betennelsen/irritasjonen som er igjen, og den tar ikke antibiotikaen.

Anonymkode: 37826...84a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...