AnonymBruker Skrevet 8. desember 2019 #1 Skrevet 8. desember 2019 Hei! Jeg fikk appocilin på torsdag for betennelse i en tannrot. Jeg hadde da gått med tannverk halvannen uke, og tatt Paracet + Ibux. På tirsdag-torsdag var smertene avtagende og jeg tok ikke Paracet og Ibux og sov for første gang på 10 dager. Jeg har tatt apocillin x4 siden torsdag morgen, men i går begynte jeg å få smerter igjen. Jeg har derfor måtte begynt å tatt Paracet og Ibux igjen også. Når kan jeg forvente at apocillinen begynner å virke og at betennelsen og tannverk avtar? Når jeg har brukt apocillin tidligere (mot andre infeksjoner) har det funka/hatt begynnende virkning nesten med en gang. Anonymkode: 25433...3b8
Mokkilokki Skrevet 8. desember 2019 #2 Skrevet 8. desember 2019 Den skulle ha virket nå. Kanskje denne gangen det er feil pencilin. Du bør kontakte tannlegen din i morgen. Da jeg fikk betennelse i tannrot fikk jeg to forskjellige typer samt skikkelig smertestillende på resept. Husker ikke hva de heter men det er ikke relevant her.
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2019 #3 Skrevet 8. desember 2019 Det kan godt være at apocillinen virker, men at det er selve betennelsen/irritasjonen som er igjen, og den tar ikke antibiotikaen. Anonymkode: 37826...84a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå