Gå til innhold

Folk som ler hele tiden


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg synes det er så slitsomt med folk som ler hele tiden når de snakker, både på inn og utpust. Uansett hva tema er så ler de litt eller mye, slik som Einar Tørnquist gjør. Det er jo ikke alt som er morsomt og av og til er det fint å se både en humoristisk og en alvorlig side hos folk. Søstra mi ler mye, både av ting hun sier selv som er morsomt, men også hvis hun blir fornærmet og forbanna så kommer det en latter inni kjeftingen. Jeg tror noe av det er nervøs latter. Fikk en ny kollega denne uken og når hun presenterte seg så lo hun etter at hun sa navnet sitt. Jeg spurte hvor lenge det var siden hun var utdannet, og da lo hun både før og etter at hun fortalte det. Mange ler litt uten at de er klar over det selv for det blir en slags uvane, men jeg synes det er irriterende... 😐

Anonymkode: b915d...3c7

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg kan rett og slett ikke fordra sånne mennesker! Enten så er de deprimerte og prøver å skjule det, el,er så er det noe galt m dem. Kjenner en som ler hele tiden, til og med når en dame fortalte henne at bestefaren hennes døde. Da sa hun noe med ‘jaja, det skjer jo’ mens hun lo. Dama klarte stygt på henne.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er irriterende. Man hører tydelig forskjell på ekte latter og falsk/usikker latter. Men må si jeg synes det er veldig spesielt med folk som aldri ler av noe også. 

Anonymkode: 6f4be...eff

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det bare en måte å skjule sin egen usikkerhet på. Tydeligvis fungerer det hvis man ser på hva folk svarer i denne tråden.

Anonymkode: 1e976...df9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tenker: så deilig for dem 

heller en som ler knotete enn en dønnseriøs person som liksom ....... hva skal jeg si, er selvhøytidelige for ‘ingenting’. Liksom, hva har du oppnådd? Nettopp... bare sett i gang og le du. Er ikke farlig. 

Anonymkode: 24871...3b5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en kollega som ler hele tiden. Lite attraktivt. Det er lett å se at hun ler pga eget uattraktivt utseende.

Anonymkode: 8efed...b33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

Hva er galt med å le? 😂

Herregud gi dere ...

Anonymkode: 01a79...803

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.12.2019 den 2.36, Sirhelen skrev:

jeg kan rett og slett ikke fordra sånne mennesker! Enten så er de deprimerte og prøver å skjule det, el,er så er det noe galt m dem. Kjenner en som ler hele tiden, til og med når en dame fortalte henne at bestefaren hennes døde. Da sa hun noe med ‘jaja, det skjer jo’ mens hun lo. Dama klarte stygt på henne.

Ja, noen har en sånn uvane, nesten som folk som kremter mye eller snufser i nesa. Tror ikke de er klar over det selv. 

En gammel nabo av meg der jeg vokste opp...... I konas begravelse.. "Kondolerer".... " Jo Takk eh hehe".  Dette er helt sant, han sa hehehe til absolutt alt ..Goddag hehe .  Nesten som et slags tic.

Anonymkode: 2adbe...243

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er vel mer irriterende med mennesker som irriterer seg over andres vaner/uvaner. Dere burde jobbe med dere selv. Bli irritert er ikke en positiv egenskap.

Ps, jeg tuller bor det meste, hvorfor? Jo for da føles det ikke så forbanna farlig ut. Som det siste. Stor kul i puppen? Jaja hehe, blir nok helt greit å gå ned 200gram haha.( ved fjerning av veldig småe pupper). For min del tar det litt av det farlige bort. Men irriterer det andre, ja så er det vel bedre jeg blir hysterisk, sykemldt og tilbringer dagene i seng, hihihi💋

 

Anonymkode: 2a166...699

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en kollega som ler Gud hjelpe meg hele tiden. Og det er ikke det at jeg er en sur og negativ person jeg bare synes ikke alt hun har å fortelle er så rasende festlig. Jeg synes hun er slitsom å jobbe med fordi jeg må le tvungent med av alt for ikke å stå der og se ut som en sosiopat. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...