Silva Pluvialis Skrevet 8. desember 2019 #1 Skrevet 8. desember 2019 (endret) . Endret 2. oktober 2022 av Tvillingsjel
Boblee Skrevet 8. desember 2019 #3 Skrevet 8. desember 2019 Drakk mye om natta hele oppveksten og til nylig egentlig. Gjør det enda, men mye mindre. Merker det varierer mellom hvor mye jeg får drukket gjennom dagen. Har ellers perioder der jeg føler jeg aldri blir "utørst" uansett hvor mye jeg drikker. Ubehagelig, men er en bekymra person, overtenker mye. Så tenker også at det kommer av stress. Det er utrolig hva stress kan gjøre med kroppen. Hvis du drikker mest fordi du er tørr i munnen, kan du begynne med munntørrhetstabletter. Fås på apoteket, synes de er gode! 1
Gjest Familytree Skrevet 8. desember 2019 #4 Skrevet 8. desember 2019 Får du medisiner? Du kan ha ett mageproblem som er ikke oppdaget. Jeg tror du var jenta som sa at hun konsumerte mye brus. Kanskje dette har et forhold ...
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2019 #5 Skrevet 8. desember 2019 Drikker brus hele tiden? Altså, å være tørst hele tiden er det mest kjente tegnet på diabetes. Om personen har sagt hun drikker mye brus... Anonymkode: 59c6f...00b
Silva Pluvialis Skrevet 8. desember 2019 Forfatter #6 Skrevet 8. desember 2019 (endret) . Endret 2. oktober 2022 av Tvillingsjel
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2019 #7 Skrevet 8. desember 2019 Jeg er og tørst hele tiden. Men jeg er kronisk syk, går på en del medisiner. Jeg drikker aldri brus, kun vann og en kopp kaffe. Diabetes har jeg ikke. Men regner med at det er på grunn av medisinene. Anonymkode: a4333...46a
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2019 #8 Skrevet 8. desember 2019 Er du egentlig tørst, eller er du bare tørr i munnen? Anonymkode: f6469...e7b
Gjest Familytree Skrevet 8. desember 2019 #9 Skrevet 8. desember 2019 Angst kan forårsake mye dehydrering, også fysisk og mental tretthet, og hvis kosthold ditt er ikke det beste, har du en veldig tørst cocktail der.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå