AnonymBruker Skrevet 8. desember 2019 #1 Skrevet 8. desember 2019 Jeg har bestillt en leke i nettbutikken men den er tydligvis blitt skadet i posten. Noen som erfaring med lekekassen om en får ny vare da? Dette skulle være en gave å sånn som den ser ut nå ser den jo brukt uten siden esken med leken i er så skadet. Har bare betalt 200 kr for den men har lite penger denne måneden så har virkelig ikke råd til å bestille varen på nytt. Jeg som trodde jeg var ferdig med julegavene nå også dukker dette opp *sukk* Anonymkode: 736d6...9c7
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2019 #2 Skrevet 8. desember 2019 Det er da bare å sende dem en mail. Eller ringe. Snakk om å ta sorgene på forskudd. Anonymkode: 0661f...67f 9
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2019 #3 Skrevet 8. desember 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er da bare å sende dem en mail. Eller ringe. Snakk om å ta sorgene på forskudd. Anonymkode: 0661f...67f Har da ikke sagt at jeg vet at jeg ikke får igjene pengene! Jeg spør om andre har fått pengene igjen i sånne saker. Anonymkode: 736d6...9c7
emrik Skrevet 8. desember 2019 #4 Skrevet 8. desember 2019 Tror de skal være ganske greie å ha med å gjøre, når det er sagt ville jeg nok gitt gaven uansett - om det kun er esken som er skadet 😊 5
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2019 #5 Skrevet 8. desember 2019 Akkurat nå, emrik skrev: Tror de skal være ganske greie å ha med å gjøre, når det er sagt ville jeg nok gitt gaven uansett - om det kun er esken som er skadet 😊 Men det ser jo ut som jeg gir noe gammelt siden det er små bulker i esken og en ganske tydlig ripe på den ene siden. Er riktig nok en bilgarasje til ett barn to år som driter i selve esken,men ikke så gøy om de tror jeg gir noe brukt. Anonymkode: 736d6...9c7
emrik Skrevet 8. desember 2019 #6 Skrevet 8. desember 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Men det ser jo ut som jeg gir noe gammelt siden det er små bulker i esken og en ganske tydlig ripe på den ene siden. Er riktig nok en bilgarasje til ett barn to år som driter i selve esken,men ikke så gøy om de tror jeg gir noe brukt. Anonymkode: 736d6...9c7 Ser den! Har selv en sønn på 5, og hadde nok ikke hatt noen betydning for hverken han eller meg om selve esken var skadet. Tenker at hvis gaven hadde vært brukt hadde det ikke vært eske i det heletatt 😄😊 Tror som sagt at Lekekassen er ganske greie, men mulig du uansett må betale returkostnader? 🤔 da ville jeg nok bare latt det stå til 2
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2019 #7 Skrevet 8. desember 2019 Jeg har bestillt mange julegaver der i år så blir egentlig litt overrasket om de velger å ikke erstatte varen så de mister meg som kunde pga en krangel om en vare til 150 kr. For er garantert siste gang jeg bestiller noe der om jeg ikke får ny vare,er ikke min feil at posten ikke er forsiktig med pakkene. Anonymkode: 736d6...9c7
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2019 #8 Skrevet 8. desember 2019 3 minutter siden, emrik skrev: Ser den! Har selv en sønn på 5, og hadde nok ikke hatt noen betydning for hverken han eller meg om selve esken var skadet. Tenker at hvis gaven hadde vært brukt hadde det ikke vært eske i det heletatt 😄😊 Tror som sagt at Lekekassen er ganske greie, men mulig du uansett må betale returkostnader? 🤔 da ville jeg nok bare latt det stå til Hadde det vært til noen i min familie så hadde jeg nok bare gitt gaven likevel å forklart til foreldrene på foran hva som hadde skjedd. Men siden det er på barnefaren sin side så synes jeg det er mer ubehagelig å gi noe som ser brukt ut. Men må vel heller vurdere å gi den likevel om lekekassen setter seg helt på bakbeina her. Anonymkode: 736d6...9c7 1
moroklompen Skrevet 8. desember 2019 #9 Skrevet 8. desember 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har bestillt mange julegaver der i år så blir egentlig litt overrasket om de velger å ikke erstatte varen så de mister meg som kunde pga en krangel om en vare til 150 kr. For er garantert siste gang jeg bestiller noe der om jeg ikke får ny vare,er ikke min feil at posten ikke er forsiktig med pakkene. Anonymkode: 736d6...9c7 Det er forsåvidt ikke Lekekassen sin feil heller 😏 Med det sagt, så er det jo bare å kontakte dem, du har uansett rett til å returnere varer kjøpt på nettet. I verste fall om de ikke vil sende deg ny, må du dekke frakten, så kan du bare returnere varen og bestille en ny når du har fått tilbake pengene. 2
Arkana Skrevet 8. desember 2019 #10 Skrevet 8. desember 2019 Ta kontakt med dem. Vi har utelukkende positiv erfaring derfra.
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2019 #11 Skrevet 8. desember 2019 6 timer siden, Arkana skrev: Ta kontakt med dem. Vi har utelukkende positiv erfaring derfra. Har gjort det Får nok svar imorgen. Anonymkode: 736d6...9c7
Gjest Gullik2 Skrevet 8. desember 2019 #13 Skrevet 8. desember 2019 Kjøpte ett basseng, det var hull i, fikk svar innen en time om jeg ville ha nytt produkt eller pengene tilbake
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2019 #14 Skrevet 8. desember 2019 1 time siden, Gullik2 skrev: Kjøpte ett basseng, det var hull i, fikk svar innen en time om jeg ville ha nytt produkt eller pengene tilbake Så bra! Satser på at det ordner seg for meg også,150 kr er en liten pris for å forsette å ha ett godt rykte og ha en fornøyd kunde. Anonymkode: 736d6...9c7
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2019 #15 Skrevet 8. desember 2019 14 hours ago, AnonymBruker said: Men det ser jo ut som jeg gir noe gammelt siden det er små bulker i esken og en ganske tydlig ripe på den ene siden. Er riktig nok en bilgarasje til ett barn to år som driter i selve esken,men ikke så gøy om de tror jeg gir noe brukt. Anonymkode: 736d6...9c7 Er det kun esken som er skadet? Da ville jeg virkelig ikke byttet varen. Anonymkode: 7f5cb...b46 4
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2019 #16 Skrevet 8. desember 2019 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Har da ikke sagt at jeg vet at jeg ikke får igjene pengene! Jeg spør om andre har fått pengene igjen i sånne saker. Anonymkode: 736d6...9c7 Det kalles reklamasjon. Denne infoen finner du på lekekassen sine sider. Og du kan ringe kundesenteret eller sende mail. Det høres jo ut som det er verdens undergang. Hva skjer den dagen du står ovenfor et skikkelig problem? Anonymkode: 0661f...67f 4
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2019 #17 Skrevet 8. desember 2019 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har bestillt mange julegaver der i år så blir egentlig litt overrasket om de velger å ikke erstatte varen så de mister meg som kunde pga en krangel om en vare til 150 kr. For er garantert siste gang jeg bestiller noe der om jeg ikke får ny vare,er ikke min feil at posten ikke er forsiktig med pakkene. Anonymkode: 736d6...9c7 Men, det er jo ingen krangel for du har jo ikke kontaktet dem enda. Herlighet. Dette er en seriøs nettbutikk med mange kunder. Forstår ikke hvorfor det skal lages så mye problemer og scenarioer som ikke har skjedd, i stedet for å bare ta kontakt med butikken. Anonymkode: 0661f...67f 7
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2019 #18 Skrevet 8. desember 2019 Hadde tenkt å bestille en del derfra, men så leste jeg en del omtaler om skadede pakker og vanskeligheter med å returnere og i såfall tok det en evighet. Droppet det helle og satset på fysisk butikk for å være sikker. Anonymkode: af4d0...830
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2019 #19 Skrevet 8. desember 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det kun esken som er skadet? Da ville jeg virkelig ikke byttet varen. Anonymkode: 7f5cb...b46 Er jo en julegave Anonymkode: 736d6...9c7
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2019 #20 Skrevet 8. desember 2019 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det kalles reklamasjon. Denne infoen finner du på lekekassen sine sider. Og du kan ringe kundesenteret eller sende mail. Det høres jo ut som det er verdens undergang. Hva skjer den dagen du står ovenfor et skikkelig problem? Anonymkode: 0661f...67f Som sagt har jeg selvsagt sendt de mail men får nok ikke svar før imorgen. Selvsagt er det ikke gøy å måtte kjøpe ny gave pga posten ikke er forsiktige med pakkene! Da må jeg bruke penger jeg egentlig ikke har på å kjøpe ny gave. Anonymkode: 736d6...9c7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå