Gå til innhold

Plutselig vondt i underliv.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Satt på toalettet nå nettopp og fikk skikkelig vondt i underlivet. Det begynte først ved endetarmen, før det gikk i mellomkjøttet og fram til vagina. Vanskelig å beskrive smerten, men stikkende, sviende og brennende på en gang.

Som litt ekstra info; jeg har midlertidig stomi (hatt den 2 år) og fistel mellom vagina og endetarm som skal utbedres kirurgisk. For noen uker siden kom det plutselig ut noe fra endetarm som så ut som 3 små metall stifter som hang sammen i en liten ball (når jeg plukket de fra hverandre så var de lik det som brukes etter operasjon for å lukke sår, bare mindre), men det gir ikke noen mening, for hvorfor ville det befunnet seg i endetarmen min når slikt faktisk må fjernes fra kroppen manuelt?

Noen som vet hva smerten kan være? Er nå bekymret for å gå på toalettet igjen, for det var så fælt at jeg fikk tårer i øynene.

Anonymkode: 6aea6...4c2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville kontaktet sykehuset. Tankene mine er stifter innvendig for et eller annet inngrep, som har løsnet og blitt utstøtt fra kroppen siden de ikke skal være inne i kroppen. Kontakt sykehuset for å se om alt er vell.

Anonymkode: ebc33...630

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ville kontaktet sykehuset. Tankene mine er stifter innvendig for et eller annet inngrep, som har løsnet og blitt utstøtt fra kroppen siden de ikke skal være inne i kroppen. Kontakt sykehuset for å se om alt er vell.

Tingen er at jeg har vært igjennom CT, MR, røntgen osv, og jeg gikk igjennom underlivsundersøkelse hos både fastlege 1 gang, vanlig gynekolog 1 gang og 1 gang under narkose i løpet av det siste halvåret/året, og ingen av de har lagt merke til at det har vært noe der, så det er jo... rart. Og bruker de virkelig stifter på innsiden når de må fjernes manuelt? Iom at det kom ut av endetarmen, så må det jo være i forbindelse med stomi operasjonen og det er en stund siden nå..

Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tingen er at jeg har vært igjennom CT, MR, røntgen osv, og jeg gikk igjennom underlivsundersøkelse hos både fastlege 1 gang, vanlig gynekolog 1 gang og 1 gang under narkose i løpet av det siste halvåret/året, og ingen av de har lagt merke til at det har vært noe der, så det er jo... rart. Og bruker de virkelig stifter på innsiden når de må fjernes manuelt? Iom at det kom ut av endetarmen, så må det jo være i forbindelse med stomi operasjonen og det er en stund siden nå..

De eneste som har erfaring og kunnskap til å svare deg, er legene involvert. Kontakt sykehuset.

• Liker 1
Skrevet

Er du dårlig så ringer du legevakta i dag. Du har god grunn på grunnlag av at du har stomi. 

Anonymkode: 0014e...de1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...