AnonymBruker Skrevet 7. desember 2019 #1 Skrevet 7. desember 2019 På gata, på jobb, ute, eller hvor det måtte være. Gjør gjerne det, men ikke bli sure når dere blir avvist. Ikke ta det personlig, om ei dame høflig avviser. Hun kan ha mange grunner til at det ikke passer med et forhold nå, og hun kan faktisk være opptatt. Hvis hun sier hun har type, er det som oftest sant. Eller livssituasjonen hennes har kanskje ikke plass til et forhold. Noen ønsker til og med å være alene. Det trenger slett ikke å ha noe med hverken utseende, etnisitet, eller andre ting som har med deg å gjøre. Jeg har blitt kalt rasist, når jeg har avvist noen på helt normal og høflig måte. Det er utrolig irriterende. Har også sett etnisk norske menn bli snurt, for at jeg takket nei, og ikke var interessert. Færre av de da, men det er fordi det ikke er så vanlig at etnisk norske sjekker en opp i hverdagen. Hadde kanskje opplevd det mer hvis jeg gikk ut (noe jeg aldri gjør). Nei, jeg er hverken rasist eller overfladisk i kravene mine til en mann. Jeg ønsker ikke å inngå noe forhold. Andre damer der ute, har sine grunner. Tenk over det, neste gang dere blir avvist. Det trenger ikke være fordi hun mislikte deg. Enten er hun interessert, eller så er hun det ikke. Anonymkode: f2a9f...f73 3
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2019 #3 Skrevet 7. desember 2019 Tror ikke målgruppen din henger her på KG. Tror ikke de kan norsk engang. Anonymkode: 4a481...3b5 4
Gjest Lasox Skrevet 7. desember 2019 #4 Skrevet 7. desember 2019 Fint for deg at du blir sjekket opp - selv om du ikke ønsker å ha deg en mann i livet akkurat nå, men har nå gitt opp "sjekkeboka". Orker ikke å bruke mer tid og energi på den måten. Det ender jo alltid med en skuffelse uansett tilslutt. 🙈
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2019 #5 Skrevet 7. desember 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tenk over det, neste gang dere blir avvist. Det trenger ikke være fordi hun mislikte deg. Enten er hun interessert, eller så er hun det ikke. Er det noe som er bedre da? En å få et klart svar! Elsker akkurat det, så maser iallefall ikke jeg videre med det Min kjæreste var 100% på da jeg traff henne! Hadde mislikt at hun spilte "vanskelig å få" da hadde jeg bare latt henne være. Klare svar er et beste en kvinne kan gi en mann! Og kan ikke mannen akseptere dette? Da er det iallefall et vanvittig rødt flagg. Men da bør helle ikke damene syte over at menn ikke gidder å jobbe når de møter litt motstand. Jeg driter i det spillet der! Vil de ikke så er det akkurat det jeg oppfatter at de ikke vil. Bruker ikke et sekund videre på det. Anonymkode: bcb64...ac2 1
Gjest Lasox Skrevet 7. desember 2019 #6 Skrevet 7. desember 2019 (endret) 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det noe som er bedre da? En å få et klart svar! Elsker akkurat det, så maser iallefall ikke jeg videre med det Min kjæreste var 100% på da jeg traff henne! Hadde mislikt at hun spilte "vanskelig å få" da hadde jeg bare latt henne være. Klare svar er et beste en kvinne kan gi en mann! Og kan ikke mannen akseptere dette? Da er det iallefall et vanvittig rødt flagg. Men da bør helle ikke damene syte over at menn ikke gidder å jobbe når de møter litt motstand. Jeg driter i det spillet der! Vil de ikke så er det akkurat det jeg oppfatter at de ikke vil. Bruker ikke et sekund videre på det. Anonymkode: bcb64...ac2 Same! Forsøkt meg et par ganger på "drømmedama" over 10-13 års vennskap, og for noen år siden så prøvde hun seg på meg og da gadd jeg ikke å prøve det èn gang. Bare avviste henne blankt selv til tross for godt utseendet og god personlighet. Det er turn-off å spille 'too-hard-too-get' og prøve seg igjen flere år senere. Jeg foretrekker også et ærlig og direkte svar med èn gang enn å holde på med det spillet der. Muligens hun ikke hadde lyst på meg 'i det øyeblikket', men at hun hadde lyst 'i det øyeblikket' hennes, men uansett lite tiltrekkende å bli avisst og deretter forsøke seg på igjen senere. Hun er jo forsatt drømmedama i mine øyner, men vi får heller forsette som venner. Endret 7. desember 2019 av Lasox
Horten Market Skrevet 7. desember 2019 #7 Skrevet 7. desember 2019 Tror du skal stemme på et annet parti neste gang, hvis du ikke vil ha mer av dette. Demokratene, kanskje. Eller Alliansen.
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2019 #8 Skrevet 7. desember 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det noe som er bedre da? En å få et klart svar! Elsker akkurat det, så maser iallefall ikke jeg videre med det Min kjæreste var 100% på da jeg traff henne! Hadde mislikt at hun spilte "vanskelig å få" da hadde jeg bare latt henne være. Klare svar er et beste en kvinne kan gi en mann! Og kan ikke mannen akseptere dette? Da er det iallefall et vanvittig rødt flagg. Men da bør helle ikke damene syte over at menn ikke gidder å jobbe når de møter litt motstand. Jeg driter i det spillet der! Vil de ikke så er det akkurat det jeg oppfatter at de ikke vil. Bruker ikke et sekund videre på det. Anonymkode: bcb64...ac2 Enig. Best å være tydelig, og det kan man fint være, uten å bli uhøflig. Anonymkode: f2a9f...f73
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2019 #9 Skrevet 7. desember 2019 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror ikke målgruppen din henger her på KG. Tror ikke de kan norsk engang. Anonymkode: 4a481...3b5 Henger fler her enn du tror. Ser mye tråder fra både menn og kvinner, som blir oppgitte og frustrerte. Anonymkode: f2a9f...f73
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2019 #10 Skrevet 9. desember 2019 På 7.12.2019 den 21.06, Horten Market skrev: Tror du skal stemme på et annet parti neste gang, hvis du ikke vil ha mer av dette. Demokratene, kanskje. Eller Alliansen. Får nå håpe den delen aldri blir regulert av staten. Anonymkode: f2a9f...f73
Horten Market Skrevet 9. desember 2019 #11 Skrevet 9. desember 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Får nå håpe den delen aldri blir regulert av staten. Anonymkode: f2a9f...f73 Det holder å strenge grensene for ukulturen.
Svartfugl Skrevet 10. desember 2019 #12 Skrevet 10. desember 2019 På 7.12.2019 den 20.55, AnonymBruker skrev: På gata, på jobb, ute, eller hvor det måtte være. Gjør gjerne det, men ikke bli sure når dere blir avvist. Ikke ta det personlig, om ei dame høflig avviser. Hun kan ha mange grunner til at det ikke passer med et forhold nå, og hun kan faktisk være opptatt. Hvis hun sier hun har type, er det som oftest sant. Eller livssituasjonen hennes har kanskje ikke plass til et forhold. Noen ønsker til og med å være alene. Det trenger slett ikke å ha noe med hverken utseende, etnisitet, eller andre ting som har med deg å gjøre. Jeg har blitt kalt rasist, når jeg har avvist noen på helt normal og høflig måte. Det er utrolig irriterende. Har også sett etnisk norske menn bli snurt, for at jeg takket nei, og ikke var interessert. Færre av de da, men det er fordi det ikke er så vanlig at etnisk norske sjekker en opp i hverdagen. Hadde kanskje opplevd det mer hvis jeg gikk ut (noe jeg aldri gjør). Nei, jeg er hverken rasist eller overfladisk i kravene mine til en mann. Jeg ønsker ikke å inngå noe forhold. Andre damer der ute, har sine grunner. Tenk over det, neste gang dere blir avvist. Det trenger ikke være fordi hun mislikte deg. Enten er hun interessert, eller så er hun det ikke. Anonymkode: f2a9f...f73 Eller så er hun ikke interessert, det er også en gyldig grunn.
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2019 #13 Skrevet 10. desember 2019 I mitt utdrikningslag fikk jeg i oppgave å få med 5 damer på date. De skulle sjekkes på gata. Det gikk på under 30 min. Flotte var de også. Tenkte da at det er utrolig at jeg ikke brukte denne fremgangsmåten da jeg var singel. Forutsetningen for at slik sjekking er gøy er seff at man tåler en avvisning. Anonymkode: 383dc...98a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå