Gå til innhold

Min bror skal ha barn. Ble overrasket

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har aldri fått noe inntrykk av at han liker barn , så skjønner ikke helt hvorfor han har tatt dette valget:klo: Blir sikkert sjokk når han finner ut hvor mye jobb det er....

Anonymkode: 027ef...caa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sikker på det var planlagt? Hvor gammel er han? Kan fortsatt like egne barn selv om han kanskje ikke er interessert i dine

Anonymkode: a14e7...994

• Liker 19
  • Nyttig 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Sikker på det var planlagt? Hvor gammel er han? Kan fortsatt like egne barn selv om han kanskje ikke er interessert i dine

Anonymkode: a14e7...994

Jeg har ikke barn. Hørtes ut som det var planlagt. Han er 39 og de har vært sammen 1 år.

Skrevet

Trenger han ikke å bli :) Broren min var negativ til å få unger. «Hyling og skriking hele tiden, kommer til å ødelegge hele livet mitt!» Ungen kom og herregud så forelska han er! Ungen er ganske enkel, sover om natta og gråter veldig lite. Han er helt overrasket over hvor mye han elsker det å være pappa!

Anonymkode: e88d3...8bf

• Liker 10
  • Hjerte 2
Skrevet

Hvorfor ikke heller være glad på din brors vegne?

• Liker 24
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet
Akkurat nå, Honey Dew skrev:

Hvorfor ikke heller være glad på din brors vegne?

Jo jeg er jo det, men tenker litt mer i bredden. Jeg vet det har vært press fra venner og slik og er redd dette er grunnen.

Skrevet

Du virker egentlig bare sjalu. 

Anonymkode: 3f094...bc1

• Liker 24
  • Nyttig 4
Skrevet

Han vet nok langt bedre selv enn hva du gjør.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Haha nei, jeg liker ikke barn. Har hatt muligheten før.

• Liker 1
Skrevet

Folk som får barn tidlig etter kun 1 år sammen varer som regel ikke så lenge sammen. 😌 Mange sier 2 år er minimum før man bør vurdere barn. 

Anonymkode: f9eb6...2a8

• Liker 2
Skrevet

Min samboer så for seg en liten pjokk på 4-5 år ved siden av seg i bilen, men da skulle han være godt over 30 år når han fikk barn. Alt som sto i hode hans var mekking på egen bil, og diverse han hadde stående. Han ble sammen med meg, og før han ble 30 år satt han med en baby i hus. Og er verdens beste pappa. Alle ble nok sjokkert over beskjeden om at han skulle bli pappa. Men han overasket alle. Han sier det selv også. "Hvem hadde vell trudd at jeg skulle bli pappa liksom" Også ler han litt mens han ser bort på pjokken sin ❤ han hadde knapt sett en baby under 1 år, og aldri holdt, eller rørt ved en. Ingen interesse for andre sine. Dette var planlagt

Ikke døm på den måten. Han kan bli en god pappa, og 

Anonymkode: 0d07b...dc4

• Hjerte 2
Skrevet

Han er vel en oppegående mann som skjønner at det er kvinnen som får alt arbeidet. Bare glede å se frem til for ham. Litt mindre sengekos kan det bli, men han står han vel av.

• Liker 5
Skrevet

Jeg liker bare mitt eget barn. Har aldri vært spesielt interessert i andre barn. Tror alle opplever en form for sjokk uansett. 

• Liker 4
Skrevet

Det er noe helt eget med eget barn. Han vil forguder den ungen. 

Det er iallefall veldig tydelig at TS ikke har barn 😂

Anonymkode: cf250...06a

• Nyttig 3
Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, ingenting som tyder på det. 

• Liker 4
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er noe helt eget med eget barn. Han vil forguder den ungen. 

Det er iallefall veldig tydelig at TS ikke har barn 😂

Anonymkode: cf250...06a

TSher. nei det har du helt rett i men jeg har VÆRT barn, og kan love deg, at alle barn blir ikke "forgudet" som du kaller det😂 Særlig hvis man setter barn til verden og ikke vet hva det innebærer. Men det er klart det trenger ikke å være tilfelle her.

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Folk som får barn tidlig etter kun 1 år sammen varer som regel ikke så lenge sammen. 😌 Mange sier 2 år er minimum før man bør vurdere barn. 

Anonymkode: f9eb6...2a8

Ifølge TS er fyren 39 år, og har nok vært ute en vinternatt før. Når man er såpass voksen hender det at man opplever full klaff med en ny kjæreste og bare vet at denne kjærligheten er annerledes enn alt man har opplevd før. Og så kommer gjerne barneønsket som et lynnedslag, fordi ting er så riktig og det ikke er noe man heller ønsker enn å skape en familie med denne fantastiske personen - helst så fort som mulig, før den biologiske klokka setter en stopper for det. 

Har selv opplevd dette. Hadde egentlig ikke lyst på barn, men så ramla plutselig drømmemannen inn i livet mitt, og innen 1,5 år var vi både gift og hadde baby på vei. Nå har vi en toåring, og er veldig lykkelige som familie. Er 40 år gammel. Ikke er det noe hokus pokus å ta vare på et barn heller, selv om man aldri var "barnetypen" - det meste går på instinkt og sunn fornuft, og ikke minst en god porsjon googling på internett :fnise: 

Anonymkode: 00744...a79

• Liker 2
  • 6 år senere...
Skrevet

Oppdatering 6,5 år senere: Barnet blir psykisk mishandlet.

• Hjerte 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Du har så klart rapportert til barnevernet? 

Anonymkode: a4db6...eef

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Av far, mor eller tante?

Anonymkode: 3476e...9b6

• Nyttig 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...