AnonymBruker Skrevet 7. desember 2019 #1 Skrevet 7. desember 2019 Møtte en fyr som det for min del sa pang med. Vi møttes noen ganger men hadde ikke samme ønsker for framtiden. Han bor langt unna og vi hadde forskjellige tanker med tanke på familie og framtid. Han ble sammen med ei han styret med når han møtte meg og jeg la han bort. Det har ikke vært noe kontakt på et år, men plutselig nå har han slettet meg fra alle sosiale medier. Kjente det gjorde meg litt trist. Ikke som at jeg har kontaktet han eller noe etter han gikk inn i forhold med ei anna. Vet ikke hvorfor jeg reagerer, bare syns det er litt trist å bli slettet slik. Anonymkode: 6e47b...ce0
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2019 #2 Skrevet 7. desember 2019 Dere er jo ikke venner i den grad. Forsåvidt heller ikke så bekjente heller. Så jeg skjønner han godt, ville slettet deg jeg også Det er definitivt ikke personlig ment, men dere har jo ingenting med hverandre å gjøre, og kommer heller aldri til å få det. Anonymkode: b29c9...007 5
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2019 #3 Skrevet 7. desember 2019 Helt innafor at han gjorde det - sikkert en bra mann. Han fokuserer på dama si. Dette betyr ikke at du er mindre verdt, ikke elskverdig, eller at deres tid sammen ikke betydde noe for han. Han bare går videre med livet sitt, og det håper jeg du også gjør. For når du finner din kjæreste så vil alt dette bli glemt, og du får masse glede i livet❤️ Anonymkode: 06584...ffb 4
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2019 #4 Skrevet 7. desember 2019 Jeg samler heller ikke på perifere venner på Facebook, det har jo ingen hensikt. Jeg hadde også slettet deg Anonymkode: 34379...72f 1
Svartfugl Skrevet 8. desember 2019 #5 Skrevet 8. desember 2019 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Møtte en fyr som det for min del sa pang med. Vi møttes noen ganger men hadde ikke samme ønsker for framtiden. Han bor langt unna og vi hadde forskjellige tanker med tanke på familie og framtid. Han ble sammen med ei han styret med når han møtte meg og jeg la han bort. Det har ikke vært noe kontakt på et år, men plutselig nå har han slettet meg fra alle sosiale medier. Kjente det gjorde meg litt trist. Ikke som at jeg har kontaktet han eller noe etter han gikk inn i forhold med ei anna. Vet ikke hvorfor jeg reagerer, bare syns det er litt trist å bli slettet slik. Anonymkode: 6e47b...ce0 Han vil vel ikke ha sjalusi i sitt nye forhold ved å ha masse gamle flammer på sosiale medier. Du bør komme deg videre, og nå har du en fin mulighet, siden du ikke kan følge med ham på sosiale medier mer.
Gjest Warrior Skrevet 8. desember 2019 #6 Skrevet 8. desember 2019 Det er da normalt å slette folk man ikke har kontakt med. Du kommer over det. Ikke vær så opphengt i sosiale medier at du blir trist når noen sletter deg.
BlueRaptor19 Skrevet 8. desember 2019 #7 Skrevet 8. desember 2019 Hvor mye du overreagerer? Så det synger etter. Hvilken nytte har du av å ha vedkommende i sosiale medier?!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå