GÃ¥ til innhold

Den treneren... 🤤

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har så lyst på treneren til min sønn..

Jeg vet det høres fjollete ut. Men det er akkurat som han er en magnet. Aldri opplevd sånn på dette viset, hva skjer.. haha. 

Blir kåt av han rett og slett. 

Blir flau av meg selv bare jeg skriver det her. 

Men klarer ikke riste det av meg. Er det noen mennesker som bare utstråler en slags energi man blir helt dratt mot ? 

Han er jo 15 år eldre enn meg og ikke spesielt kjekk, men bare deilig på et vis. 

Anonymkode: aa2d4...959

Videoannonse
Annonse
Gjest Familytree
Skrevet (endret)

kanskje, jeg vet ikke

Endret av Familytree
Skrevet

Singel, kjør på. 

Anonymkode: f742b...5e9

Skrevet

Okeeei..

Anonymkode: 444ea...fd3

Skrevet

Den berømte X-faktoren. 

Skrevet

Sikkert også fordi jeg vet at det kan aldri bli noe. 

Men ååår... 

Skrevet
Akkurat nå, Kvelertak skrev:

Hvorfor kan det aldri bli noe?

Hvordan skulle jeg tilnærmet meg han når han er min sønns trener ? Hvis han hadde avvist meg hadde det blitt ekstremt kleint. 

Skrevet

Haha. 

Anonymkode: f6603...eec

• Liker 1
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha. 

Ja  jeg ler av det selv.  Ts. 

Gjest Warrior
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan skulle jeg tilnærmet meg han når han er min sønns trener ? Hvis han hadde avvist meg hadde det blitt ekstremt kleint. 

Hva så om han er treneren til sønnen din? Hvorfor kleint? Enten avviser han deg, eller så gjør han det ikke. Hvis du skal være redd for at det blir kleint så kan du jo gå glipp av mye moro.

Skrevet

Hvor gammel er han? Har han super deilig veltrent kropp?:)

Anonymkode: 1ee51...38c

Skrevet
6 minutter siden, Kvelertak skrev:

Hva så om han er treneren til sønnen din? Hvorfor kleint? Enten avviser han deg, eller så gjør han det ikke. Hvis du skal være redd for at det blir kleint så kan du jo gå glipp av mye moro.

Jag fant akkurat ut at han er gift. Tråden kan legges ned 🙈🤣

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det har jeg. 🙂

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han er 45. .

Og JA, han har det  🤤

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har så lyst på treneren til min sønn..

Jeg vet det høres fjollete ut. Men det er akkurat som han er en magnet. Aldri opplevd sånn på dette viset, hva skjer.. haha. 

Blir kåt av han rett og slett. 

Blir flau av meg selv bare jeg skriver det her. 

Men klarer ikke riste det av meg. Er det noen mennesker som bare utstråler en slags energi man blir helt dratt mot ? 

Han er jo 15 år eldre enn meg og ikke spesielt kjekk, men bare deilig på et vis. 

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Singel, kjør på. 

Må vel gå an å la sønnen få ha sitt eget område der han er i fokus - treningen-  i fred? Dvs. uten at moren bare mååå bli pult av lagets trener og ta over den arenaen også -  med implikasjoner alt fra folkesnakk, endret væremåte fra treneren overfor sønnen og samtaler som "stemmer det at moren din sugde trenerne vår i helga" . 

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, Jr.Garcon skrev:

Må vel gå an å la sønnen få ha sitt eget område der han er i fokus - treningen-  i fred? Dvs. uten at moren bare mååå bli pult av lagets trener og ta over den arenaen også -  med implikasjoner alt fra folkesnakk, endret væremåte fra treneren overfor sønnen og samtaler som "stemmer det at moren din sugde trenerne vår i helga" . 

Jeg hadde aldri gjort det, nettopp pga det du skriver. Men er en deilig fantasi :)

• Liker 2
Skrevet

Stakkars mann som går glipp av deg TS. Dette kunne jo være mannens livs boost. Et varmt smil fortjener mannen. Et takk for jobben han gjør. 

Still deg på alle 4 og la fantasien slippe til neste gang du har sex på hjemmefronten. Mannen din vil elske at du tar av. Ditt indre sjelsliv eier kun du.

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Stakkars mann som går glipp av deg TS. Dette kunne jo være mannens livs boost. Et varmt smil fortjener mannen. Et takk for jobben han gjør. 

Still deg på alle 4 og la fantasien slippe til neste gang du har sex på hjemmefronten. Mannen din vil elske at du tar av. Ditt indre sjelsliv eier kun du.

Haha.

• Liker 2
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde aldri gjort det, nettopp pga det du skriver. Men er en deilig fantasi :)

Høres fornuftig ut 👌

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...