BlueRaptor19 Skrevet 8. desember 2019 #21 Skrevet 8. desember 2019 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Må nevne at jeg kvier meg litt til å bruke dem pga postnord. Jeg hater postnord! De burde legges ned først som sist. Makan til møkk skal man lete lenge etter. Noen andre nettsider med lignende priser? Anonymkode: 4e0b0...ab2 Hva er problemet med PostNord? De er jo ikke noe bedre enn Posten/Bring eller noe annet selskap.
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2019 #22 Skrevet 8. desember 2019 Jeg bruker både Zooplus og Animail. Kanskje jeg er heldig, for her leveres tunge pakker på døra av både Bring og Postnord. Veldig hyggelige og serviceinstilte folk som leverer fra begge selskapene Anonymkode: 84b71...e96
Ulrikke Skrevet 8. desember 2019 #23 Skrevet 8. desember 2019 Har kun gode erfaringer med Zooplus. Bestilte derfra nettopp, hadde varene to eller tre dager etterpå (husker ikke). Er også skeptisk til PostNord, men i det siste har det funket knirkefritt det også!
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2019 #24 Skrevet 8. desember 2019 På 7.12.2019 den 19.56, Tvist skrev: Jeg brukte de også lenge, men for ca et halvt år siden sluttet de å levere hjem til meg, men ber meg hente på nærmeste postnord butikk. Å sykle 6 km med kattemat er uaktuelt, så da må jeg finne en annen løsning dessverre. Det var en liten stund de slet med Postnord. Det er ordnet, nå er det som før igjen. Anonymkode: 4af1a...237
Tvist Skrevet 8. desember 2019 #25 Skrevet 8. desember 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det var en liten stund de slet med Postnord. Det er ordnet, nå er det som før igjen. Anonymkode: 4af1a...237 Ok, får prøve en gang til.
Hjemmebakt Skrevet 23. mars 2020 #26 Skrevet 23. mars 2020 Fikk levert feil slags kattemat sist jeg handlet hos Zooplus, og tok kontakt til kundeservice i begynnelsen av mars. Ved utgangen av mars har jeg fortsatt ikke hørt en lyd fra dem. Absolutt siste gang jeg handler hos Zooplus da kundeservice ikke eksisterer hos dem.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå