AnonymBruker Skrevet 7. desember 2019 #1 Skrevet 7. desember 2019 Hei, jeg har vært kvalm når jeg står opp og resten av dagen har jeg dårlig matlyst. Har hatt også menssmerter eller eggløsnings smerter (er ikke sikker) , og vonde pupper. Mensen ble ferdig 1/2 desember. Og siden da har jeg bare hatt det vondt:( er det noe jeg burde bekymret meg får? Anonymkode: 23f31...cff
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2019 #2 Skrevet 7. desember 2019 Har ikke noe godt svar på det. Men er d sammenheng med den kvalmen og mensen tror du? Eller kan det være at du har noe magevirus eller noe sånn? Hvor lenge har du vært kvalm da? Anonymkode: cacfc...36f
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2019 #3 Skrevet 7. desember 2019 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har ikke noe godt svar på det. Men er d sammenheng med den kvalmen og mensen tror du? Eller kan det være at du har noe magevirus eller noe sånn? Hvor lenge har du vært kvalm da? Anonymkode: cacfc...36f Takk, fant ut hvorfor:) har bare abstinenser Anonymkode: 23f31...cff
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå