AnonymBruker Skrevet 6. desember 2019 #1 Skrevet 6. desember 2019 Noen som opplever dette? Hva kan det bety? Bør jeg være bekymret? Prøver å bli gravid og år gjennom assistert befruktning Anonymkode: fbfad...449
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2019 #2 Skrevet 6. desember 2019 Er du sikker på at det ikke bare er mensblod da? Anonymkode: 2f743...e0d
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2019 #3 Skrevet 6. desember 2019 Er du sikker på at det kommer fra avføringen? Bruker du bind kan jo blod renne bakover og dermed komme i kontakt med avføringen/komme på papiret når du tørker deg bak! Og skjer det hver gang du er på do? Eller har det bare skjedd en gang? Anonymkode: 47fc5...c52
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2019 #4 Skrevet 6. desember 2019 Dette skjer hver gang under mens. Har tenkt tanken at det kan være fra vagina, men nei, blodet kommer ut fra anus 😩 er ikke hemoroider, har hatt det før og er ikke det. Anonymkode: fbfad...449
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2019 #5 Skrevet 7. desember 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Dette skjer hver gang under mens. Har tenkt tanken at det kan være fra vagina, men nei, blodet kommer ut fra anus 😩 er ikke hemoroider, har hatt det før og er ikke det. Anonymkode: fbfad...449 Da er svaret opplagt - ta en tur til legen din du! Anonymkode: 47fc5...c52
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2019 #6 Skrevet 7. desember 2019 Jeg har jobbet på gastrokirurgen i flere år. Kanskje du har en fissur, men høres jo rart at det kommer med mensen. Kanskje du har en fistel som har laget gang over til vagina. Få deg en time til anorectoskopi du! Anonymkode: 900d3...9b6 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2019 #7 Skrevet 7. desember 2019 Endometriose? Anonymkode: 9d12c...017 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2019 #8 Skrevet 7. desember 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Endometriose? Anonymkode: 9d12c...017 Blør ikke i rumpa av endometriose vel? Anonymkode: 900d3...9b6 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2019 #9 Skrevet 7. desember 2019 Jeg hadde dette (og mange andre plager) i over 20 år, men ingen leger trodde på meg/ville høre. For rundt et års tid siden ble jeg hasteoperert i tarmen pga noe annet også, og de nevnte etterpå at de hadde fikset noe som kanskje var en fistel, kanskje bare et lite hulrom, men at det uansett ikke var noe å bry seg om, for slike ting gir aldri plager. Men jammen meg sluttet jeg ikke å ha mensblod i avføringa, utflod fullt av avføring, konstante underlivsinfeksjoner, store smerter i området og konstant lavgradig feber. Men legene tror ikke det var noen sammenheng, nei... Kanskje jeg bare tilfeldigvis er på et bedre sted psykisk nå så jeg ikke kjenner så mye på helseplager og sånn...? 😖 Ja jøss... Jeg håper du finner hjelp, TS. Dersom dette virkelig kommer fra endetarmen (dusj nøye og sett umiddelbart i en tampong,så finner du ut det), er det bare to forklaringer på mensblod i avføringa: fistel mellom tarm og skjede eller endometriosevev på innsida av tarmen. Anonymkode: 5961a...454 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2019 #10 Skrevet 7. desember 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Blør ikke i rumpa av endometriose vel? Anonymkode: 900d3...9b6 Les om endometriose. Anonymkode: 9d12c...017
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2019 #11 Skrevet 7. desember 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Blør ikke i rumpa av endometriose vel? Anonymkode: 900d3...9b6 Hvis man har endometriosevev på innsida av tarmen gjør man det. Anonymkode: 5961a...454
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2019 #12 Skrevet 7. desember 2019 Jeg gjør det og har endometriose. Anonymkode: e2e6a...d83
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå