AnonymBruker Skrevet 6. desember 2019 #1 Skrevet 6. desember 2019 Eller blir man da sett på som en kald og følelsesløs person? For det virker ikke helt akseptert får jeg inntrykk av. Jeg liker dyr best, og syns kattunger er søtere en menneskebarn. Noen blir kanskje provosert. Hva er meningene her inne om dette? Anonymkode: 84af5...ccd
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2019 #2 Skrevet 6. desember 2019 Det er mange som tenker slik, men likevel ikke akseptert. Bedre å smile og late som ingenting til de er borte igjen. Anonymkode: cb861...7a9
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2019 #3 Skrevet 6. desember 2019 Jeg tenker man er rimelig sosialt retarded om man sier det høyt, men folk må tenke å føle som de vil. Anonymkode: 51cf9...420 15
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2019 #4 Skrevet 6. desember 2019 Handler vel mest om at alle skal late som at de liker barn generelt, siden barn er sårbare og avhengige av at voksne bryr seg. I virkeligheten bryr få foreldre seg egentlig om andre familier og andres barn, de er bare gode på å overføre behovet de har for at deres egne barn skal leve i en trygg verden på andre. Når kvinner blir mødre, så får de et mye mykere syn på verden. Verden endret seg ikke, behovet deres endret seg. De må sende sine små ut i en verden de har behov for å føle er nogenlunde trygt, dermed foretrekker de at du sier at du liker barn. Anonymkode: f5632...ba1 3
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2019 #5 Skrevet 6. desember 2019 Helt greit det, men trenger sikkert ikke å utdype det i møte med barn. Bare smil😊Og tenk inni deg at du er glad du ikke skal ha de med hjem.. Anonymkode: 2f1be...c92 19
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2019 #6 Skrevet 6. desember 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Eller blir man da sett på som en kald og følelsesløs person? For det virker ikke helt akseptert får jeg inntrykk av. Jeg liker dyr best, og syns kattunger er søtere en menneskebarn. Noen blir kanskje provosert. Hva er meningene her inne om dette? Anonymkode: 84af5...ccd Det syns jeg er helt oki. Jeg liker generelt ikke barn jeg heller, selv om jeg syns det er noen barn som kan være gode og søte. Anonymkode: 6bf78...8be
Gjest Familytree Skrevet 6. desember 2019 #7 Skrevet 6. desember 2019 (endret) Det er ikke greit eller uakseptabelt. Det er bare perspektiv din 😊 Helt ærlig, det er ikke noen du må si høyt. Jeg liker barn og dyr men jeg spør ikke noen om dette, oppførselen er nok. Endret 6. desember 2019 av Familytree
kaleidoskop Skrevet 6. desember 2019 #8 Skrevet 6. desember 2019 Jeg liker ikke barn, det er ingen hemmelighet. Ikke slik at jeg roper det ut og annonserer det. Men legger ikke skjul på at jeg ikke synes noe særlig om barn. 4
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2019 #9 Skrevet 6. desember 2019 Du får like/ikke like hva du vil for min del. Anonymkode: 6f08a...798 2
Sirhelen Skrevet 6. desember 2019 #10 Skrevet 6. desember 2019 (endret) 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Eller blir man da sett på som en kald og følelsesløs person? For det virker ikke helt akseptert får jeg inntrykk av. Jeg liker dyr best, og syns kattunger er søtere en menneskebarn. Noen blir kanskje provosert. Hva er meningene her inne om dette? Anonymkode: 84af5...ccd Skjønner ikke helt hva du mener med at du ikke liker barn? Om det er kun noe du føler på er det jo greit, men er det noe du gjør for å vise det og ikke er hyggelig rundt dem er det noe annet. Best å trekke seg unna, liker ikke barn med dårlig adferd jeg heller, så klart er kattunger søte enn menneskebarn også!😂 Endret 6. desember 2019 av Sirhelen
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2019 #11 Skrevet 6. desember 2019 Jeg skjønner det ihvertfall ikke. Det er jo mennesker, og de er jo like forskjellige som voksne. Hører liksom ikke så ofte om folk som ikke liker voksne... Anonymkode: 15593...55b 6
Sirhelen Skrevet 6. desember 2019 #12 Skrevet 6. desember 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg skjønner det ihvertfall ikke. Det er jo mennesker, og de er jo like forskjellige som voksne. Hører liksom ikke så ofte om folk som ikke liker voksne... Anonymkode: 15593...55b Men det er det tf føler på, aksepter at alle er forskjellige. 3
Heisenberg Skrevet 6. desember 2019 #13 Skrevet 6. desember 2019 3 minutter siden, kaleidoskop skrev: Jeg liker ikke barn, det er ingen hemmelighet. Ikke slik at jeg roper det ut og annonserer det. Men legger ikke skjul på at jeg ikke synes noe særlig om barn. Da lurer jeg på hvordan du ikke legger særlig skjul på at du ikke liker barn? 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2019 #14 Skrevet 6. desember 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg skjønner det ihvertfall ikke. Det er jo mennesker, og de er jo like forskjellige som voksne. Hører liksom ikke så ofte om folk som ikke liker voksne... Anonymkode: 15593...55b Barn har jo en del fellestrekk, som man lett kan mislike. F.eks er de høylytte, krevende, slitsomme. Anonymkode: c2c34...aca 11
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2019 #15 Skrevet 6. desember 2019 Er det greit å ikke like gamle? Er det greit å ikke like kvinner? Er det greit å ikke like voksne? Skjønner du poenget Ts? At alle er mennesker? Og at barndommen er en del av å være menneske? Akkurat som voksen, gammel osv. Anonymkode: 201d6...4bc 10
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2019 #16 Skrevet 6. desember 2019 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Barn har jo en del fellestrekk, som man lett kan mislike. F.eks er de høylytte, krevende, slitsomme. Anonymkode: c2c34...aca Det kan man si om gamle demente også. Anonymkode: 201d6...4bc 7
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2019 #17 Skrevet 6. desember 2019 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Barn har jo en del fellestrekk, som man lett kan mislike. F.eks er de høylytte, krevende, slitsomme. Anonymkode: c2c34...aca Nei, det finnes mange barn som slett ikke er høylytte, krevende eller slitsomme. Anonymkode: b46f2...520 8
Ulrikke Skrevet 6. desember 2019 #18 Skrevet 6. desember 2019 Jeg liker barn, jobber med dem - men jeg går på ingen måte ut fra at alle andre liker barn. Tvert i mot. Synes det er helt ok å ikke like dem, evt handler det vel ofte om at man ikke vet helt hvordan man skal være rundt dem.... Men man må jo kanskje ikke fortelle det uoppfordret til alle og enhver bare for å få i gang en diskusjon! På samme måte som jeg ikke MÅ fortelle folk som elsker katter at jeg ikke er veldig begeistret.... 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2019 #19 Skrevet 6. desember 2019 Jeg er heller ikke noe glad i barn. Vil også påstå at jeg har en fobi mot baby-ting Anonymkode: 4a578...b93 3
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2019 #20 Skrevet 6. desember 2019 Jeg liker barn på somme måte som jeg liker løver. Løver er bra, flott de finnes, det er godt det fødes løver, men jeg har ikke lyst til å henge med dem, eller at de skal løpe fritt rundt på butikken. Jeg liker de best på noen meters avstand, enten med et høyt gjerde i mellom eller med noen til å holde de tilbake. Og de er begge finere og søtere på bilder og på tv enn de er i virkeligheten. Anonymkode: 3c0e1...906 16
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå