Gå til innhold

Han flørter med meg

Fremhevede innlegg

Skrevet

Og han er sånn 3 år yngre enn mine foreldre. Har aldri opplevd det før at noen så mye eldre enn meg flørter med meg. Verste er at jeg fantaserer om han selv om jeg egentlig ikke liker så gamle menn. Han ser yngre ut, men uansett. Kan folk bare fortelle meg å patetisk det er? Takk 

Anonymkode: 94f0e...a1a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I hvilken sammenheng har du truffet ham?

Anonymkode: a764d...988

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I hvilken sammenheng har du truffet ham?

Anonymkode: a764d...988

Vi er kollegaer 

Skrevet

Eller? 🤔

Skrevet

Fantasier er det ingen som kan ta fra deg, heller ingen som kan styre dem. Men kjenner du fantasien er deilig, er du mest sannsynlig betatt i han, alderen spiller ingen rolle heller. Det er når du kommer ut av fantasien og inn i det virkelige liv avgjørelsen må tas.

Jeg har fantasier og chatter med ei i 20 årene, og det holder meg yngre og vi har ingen intensjon med å treffes. Men vi elsker å pirre hverandre og fortelle våre fantasier. Synes du det er ukomfortabelt, sier du bare i fra👌

Skrevet
2 minutter siden, Bamseklemmer skrev:

Fantasier er det ingen som kan ta fra deg, heller ingen som kan styre dem. Men kjenner du fantasien er deilig, er du mest sannsynlig betatt i han, alderen spiller ingen rolle heller. Det er når du kommer ut av fantasien og inn i det virkelige liv avgjørelsen må tas.

Jeg har fantasier og chatter med ei i 20 årene, og det holder meg yngre og vi har ingen intensjon med å treffes. Men vi elsker å pirre hverandre og fortelle våre fantasier. Synes du det er ukomfortabelt, sier du bare i fra👌

Alder spiller rolle... 

Anonymkode: dc02c...349

• Liker 4
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Alder spiller rolle... 

Anonymkode: dc02c...349

Ja, kan ikke akkurat se for meg noe seriøst der. Hadde vært altfor opptatt hva folk rundt meg hadde ment og ikke minst, så ja, han blir jo gammel leenge før meg. 

Nei, er mer den fantasien om sex eller noe kanskje. Men på en måte så virker det også rart. Har vært med noen som er 12 år eldre,  men her snakker vi 20 liksom. Vi er sikkert ikke kompatible seksuelt heller for det endrer seg vel med alderen? 

• Liker 1
Skrevet

Må du tenke fremtid, da? Kan vel ha en vakker liten sexy affære med fyren?

Skrevet
5 minutter siden, Pia Sofia skrev:

Må du tenke fremtid, da? Kan vel ha en vakker liten sexy affære med fyren?

Merkelig hvor ivrig du er med å promoterer for promiskuøs og tilfeldig sex i nesten alle tråder...ligg rundt selv hvis du synes at det er staselig med slik sex.  Men ikke anbefal for andre noe som er følelsesmessig skadelig.  Sex skaper bånd enten vi vil eller ikke.

Anonymkode: 5dd9d...78b

Skrevet (endret)
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Merkelig hvor ivrig du er med å promoterer for promiskuøs og tilfeldig sex i nesten alle tråder...ligg rundt selv hvis du synes at det er staselig med slik sex.  Men ikke anbefal for andre noe som er følelsesmessig skadelig.  Sex skaper bånd enten vi vil eller ikke.

Anonymkode: 5dd9d...78b

Jeg er rett og slett for å bryte ned fordommer! Og jeg har ikke lyst til å ligge rundt ;) Hadde gjort det hvis det fristet!

Men jeg synes ikke folk skal hemmes av hva andre folk hadde sagt, det er jeg sterkt imot!

Jeg tror heller ikke det er skadelig, men frigjørende! Da mener jeg ikke å ligge med alt og alle, men at to mennesker som har lyst på hverandre og er single kan ha sex uten at de trenger å satse på hverandre.

Endret av Pia Sofia
  • Liker 1
Gjest Familytree
Skrevet

Age play, 20 år liksom...hvor jobber du? I en geriatrisk? Tull.

Det er bare en fantasi, kanskje du er kompatibelt seksuelt🤷‍♂️ Hvor gammel er du?

Skrevet
20 minutter siden, Familytree skrev:

Age play, 20 år liksom...hvor jobber du? I en geriatrisk? Tull.

Det er bare en fantasi, kanskje du er kompatibelt seksuelt🤷‍♂️ Hvor gammel er du?

Hæ? Jeg skjønner ikke hva du prøver å spørre om engang 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...